Goede downloads, waar te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hoi,

Voorheen had ik altijd Kazaa op mijn computer, maar sinds dat ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb, heb ik eMule vanwege dat deze geen spyware heeft en Kazaa heel veel.
Maar ik vind dat er op eMule ook veel fouten zitten, plus dat deze erg traag is vind ik.
Zijn er nog meer download sites behalve kazaa en eMule waar ik goede muziek en films kan downloaden zonder al te veel spyware?
Ik ken WinMX en ShareAza ook wel maar deze vond ik ook niet bijstersnel.
En kunnen jullie me dan ook zeggen waar ik deze kan downloaden? ;)

Alvast bedankt!

Groetjes Lizzie

Snelheden worden altijd bepaald door de partij die upload,als die niet snel is dan is jouw download ook langzaam, een goed download programma, tja elk prgramma heeft zijn voor en nadelen, Kazaa moet je zo en zo niet nemen, Kazaa lite is spyware vrij, draai het al jaren en zonder problemen, daar vindt knappe downloads die allemaal redelijk van qualiteit zijn, als het om muziek gaat.
Voor de rest, Torrent downloaden is ook lekker snel, via azereus bijvoorbeeld.
Om maar een voorbeeld te geven.
bittorent.pagina.nl hier kun je een hoop info vinden over deze manier van downloaden.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb Limewire nu gedownload, daar eens even een tijdje mee proberen!
Bittorrent lijkt me (als ik lees hoe het werkt) erg langzaam. In ieder geval als je je pc nog wilt gebruiken om gewoon te surfen is de snelheid daar heel erg door omlaag gehaald!

Groetjes,
Lizzie

Ik werk met Bitcomet en Winmx. Bij Winmx zie je precies wat je krijgt ook al duurt het wat langer. Gewoon combineren.
Met Bitcomet kun je op diverse sites je torrents (zoek op torrents) ophalen. Dat gaat veel sneller en je krijgt het ook altijd compleet.
Wel vind ik dat er een enorme rij aan je poorten staat.

BitComet

Nu heb ik verschillende downloadprogs allen met een search functie. Maar die zie ik niet in BitComet terwijl ik er op een of andere manier toch wat mee heb gedomload maar weet niet hoe. Hoe haal je nu een torrent tevoorschijn met BitComet

Egkok, als je in Google torrent intypt krijg je meer dan genoeg voorbeelden.

Elisa

Ik weet alleen niet hoe ze met BitComet te searchen, het downloaden is een paar keer goed gegaan maar ik weet echt niet hoe ze in Bit Comet zijn terecht gekomen. In die andere progs zit een search knop in Bit Comet niet.Dus mijn vraag hoe krijg ik Big Comet aan het dowmloaden. Ik en nog niet echt thuis in deze materie. En wat is de gangbare snelheid???

Lieve Egkokje, we mogen helemaal niet over illegale zaken praten hier op Helpmij. Ga toch even lekker Googlen!! Dat is toch ook zoeken suffie. :cool:

Aaajjjjjj Elisa ik hou je toch niet uit je slaap?? Ik beloof alleen legaal te doen met Bit Comet Ik heb bijv. Lime Wire pro heh, daar typ ik dan wat in en klik op search en dan komt er vanalles zalk maar zeggen. Maar die optie bestaat nie bij bit comet, me is a real suffie huh?Mag je me wel e-mailen dan?? egkok@chello.nl of msnnen?? of ben je te moe nu soms?? Doe nog maar ff vlug....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan