goede dvd's

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
ik ben opzoek naar goede kwaliteit dvd+ vaak als ik iets brand lopen ze vast.
Ik brand altijd op de laagste brandsnelheid voor de beste kwaliteit, en vak met x to dvd.
Welk merk dvd's is aan te raden.
de prijs maakt niets uit, (niet al te gek).
Wat is trouwens beter dvd+ of dvd- ik kan allebei branden lezen.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik altijd Philips DVD+R 16X
Of het de beste zijn weet ik niet, maar heb er nooit problemen mee gehad.

waar koop je ze en hoeveel kosten ze?
met welk programma brand je en welke snelheid ?

Goedemorgen,

Denk dat deze keuzes bepaald gaan worden door de ervaringen met, maar volgens mij staan de de verbatim wel goed aangeschreven gebruik ze zelf ook dus.

Wat is het slimste + of -, ik gebruikte eerste dvd+ van Hp 100 voor 21 euro.
maar dan liepen de dvdtjes nog wel eens vast tijdens het kijken :(

Hoi,

Als je afspeelapparatuur vast loopt zou ik eens 1 x een min proberen en kijken hoe het gaat voordat je een heel spindel dvd's koopt

Het ligt niet aan de dvd speler, als ik hem terurgspek loopt hij vast bij dezelfde scenes en in de laptop dvd speler ook bij de zelfde stukjes.

Hoi,

Dan lijkt mij dat er wat mis gaat bij het branden of dat je bestanden niet helemaal in orde zijn.

maar ik had dit op 5 van de 10 dvd's ik brande met x to dvd zodat ik avi films kon branden.
mischien ligt het aan het programma dat kan ook, welk programma is aan te raden.
als ik gewoon alles hetzelfde doe als iemand waarbij het wel lukt moet het bij mij ook lukker. (zelfde programma zelfde dvds)

Als ik dit zo lees, lijkt het mij eerder een probleem met de brander.
Welk merk en type heb je.
Kijk eens deze link en kijk of er meerdere ervaringen zijn gedeeld in jouw combinatie.
Zelf heb ik goede ervaringen met platinum dvdr+ in combi met sony/optiarc 7 serie.

Ik heb hetzelfde probleem gehad, nero verwijderd en opnieuw geinstalleerd, daarna geen problemen meer gehad.
En kijk maar eens op nierle.com voor goede dvd's. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan