Goede en goedkope webhosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noodles

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Beste,

Ik zou een website op een host willen plaatsen. Maar hier zou ik ook nog vele gig aan foto's moeten kunnen zetten die door anderen bezocht kunnen worden.

Weet er iemand een goede webhosting die ook redelijk goedkoop is?

Heeft er iemand ervaring met Servage Host: http://www.servage.net/ ?

Alle dank,

Noodles :)

Die Servage is niet echt goedkoop; lijkt wel zo maar als je uiteindelijk door alle vragen heen bent dan blijkt je 105 euro voor 14 maanden te betalen. Bij Antagonist betaal je 30 euro. Tot nog toe heb ik daar geen klachten over.

Ron

Het veschil tussen de prijs komt door het limiet

Naam: Opslag/Dataverkeer
Antagonist: 3GB/60GB
Servage: 750GB/7500GB

Dan valt de prijs wel mee als je de verhouding ziet.

Om hoeveel foto's/bezoekers gaat het per maand?

Laatst bewerkt:
@roboticPro, er staat 3 mb je bedoeld vast 3 gb(2,9296875 gb)

Aantal bezoekers per maand is niet echt in te schatten, maar zal ongeveer een 20 a 30 tal zijn, kan iets meer maar in sommige maanden ook wat minder zijn.

3Gig aan ruimte is zeker te weinig. Ik heb nu al voor een tien Gig aan foto's of zelf wat meer. Het is ook mijn bedoeling om daar de foto's ( van een school) te stockeren op hun normale hoeveelheid kbytes en niet afgeslankt zoals in Picasa. Hier kunnen dan D/Ls gedaan worden om dan eventueel af te printen.
Een ruimte van ongeveer 250Gig zou ook al goed zijn voor een bescheiden prijs.

Ja ik weet niet of je het data verkeer kent maar dat is dus
als 10 bezoekers een foto van 200mb zien dan ben je al 2000mb kwijt aan verkeer (d8k)
Daar moet je vooral op letten want elke mb/gb erover betaal je extra of je site word afgesloten(ik denk het 1e)

De foto's zijn ongeveer 2,5 tot 3Mb groot.
Collega's bezoeken ze maar ook ouders. Wij zijn geen grote school, 240 leerlingen
Vooral in het begin zal er meer naar de site gesurfd worden, daarna is het merkelijk kalmer.

als @RonnieV1987 en @RSM123 even de hele post voortaan lezen kan je duidelijk opmaken dat de gebruiker
veel foto's wil plaatsen en dus vrij veel dataverkeer heeft.

Dan is een gratis webhost zeker geen optie, en antagonist is al besproken.

Ik weet niet of de TS al heeft besloten maar de host die hij heeft gevonden lijkt me
zeer geschikt. Maar een tussen maatje vinden zou ook een optie zijn.

www.webreus.nl
Sommige mensen zeggen dat de helpdesk niet geweldig is. Maar met helpmij.nl kom je er altijd uit.
Je krijgt voor 16,98 euro per jaar:
- een NL domeinnaam.
- 300 MB webreuimte.
- 7GB dataverkeer.
- Onbeperkt E-mail adressen en databasen.
- En nog veel meer.

www.webreus.nl

Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan