Goede firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCWolfje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
35
Wat is een goede firewall? Een die gratis is. Ik hoef niet helemaal van het internet mag er ook niet echt heel veel slomer op worden, ik heb ook maar een 11,0 Mbps connectie ;) . Heeft iemand suggesties?
 
Ik ben al jaren een echte fan van Sygate.

- geen merkbare vertraging in internetverkeer
- uitgebreide log-mogelijkheden
- ge-integreerde Who-is functie
- ge-integreerde (vereenvoudigde) packet-sniffer
- real-time monitor grafieken
- eenvoudig in te stellen

te downloaden van bijvoorbeeld Tucows
 
Laatst bewerkt:
Welk besturingssysteem?
Als je XP of Vista gebruikt en geen interesse hebt in het controleren van uitgaand verkeer dan is de standaard Firewall prima!

Oh ja, Comodo draait niet op Vista!
 
Sorry voor de late reactie, wat zijn de voordelen van Comodo?
Moet ook nog worden overtuigd van Sygate. Iedereen hier zegt Comodo, waarom is Comodo beter?
 
Laatst bewerkt:
Moet ook nog worden overtuigd van Sygate. Iedereen hier zegt Comodo, waarom is Comodo beter?

Comodo is gewoon een goede Firewall, net als Kerio, Jetico etc.
Je kan niet zeggen welke beter is, het is een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik zou zeggen: waarom probeer je Comodo niet gewoon uit? Kost niets, behalve wattijd om het te installeren en uit te proberen. En probeer dan ook eens wat andere firewalls uit. Zo kom je er vanzelf achter wat het beste bij jouw past.
Ik ben een fan van Sygate, niet dat -ie beter is dan Firewall X, maar vanwege de vele ingebakken functies. Het is dus een persoonlijke voorkeur.
Comodo komt altijd goed uit de tests.
 
firewall

ik heb nu sunbelt personal firewall ik weet niet of deze goed (kan iemand dat zeggen)
maar ik snap er niet veel van blokeerd wel alle reclame van elke site die hier boven staan ook :D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind seagate een goede firewall, ik heb hem zelf ook maar comodo vind ik zelf ook prettig.
Ik zal gewoon eerst de ene doen en erna de ander. Dan kiezen welke jij het fijnste vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan