Goede first person shooters met VEEL actie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Medal of Honor vond ik super, nooit saai en altijd schieten. Ben nu Left 4 Dead aan het spelen en is ook super met continu actie en geen saaie opdrachten en teveel moeten zoeken naar dingen vreselijk. Heb net Far Cry 2, Dead Space, Dark Messiah geinstalleerd en echt te saai gewoon zonder van mijn centen!

Weet iemand toevallig nog een paar echt goede waar je geen moment naar saaie filmpjes hoeft te kijken en gewoon kunt gaan met die banaan?

Voldoen de volgende spellen aan deze criteria want heb geen zin om nog meer geld te verspillen...

Fear 1
Call Of Duty serie (is dit niet heel erg veel leren enzo en dus erg saai...?)
Crysis 1 en 2
Cryostasis: The Sleep of Reason

crysis was ik een tijd helemaal verslaafd aan:p Zeer mooi spel maar he iedereen vind weer wat anders:thumb:

Ja Far Cry 2 is ook schitterend en Dead Space maar das niet genoeg... Hoe gaat Crysis? Gewoon levels en knallen of allerlei opdrachten enzo?

tja er zitten natuurlijk wel opdrachten in maar niet dat je breinkrakend het spel speelt om ze te voltooien.

Als je we zeggen dat Medal of Honor en Left 4 Dead op actie niveau 10 zitten, hoeveel heeft Crysis dan?

COD te veel om te leren? Nee, absoluut niet. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt (moeilijkheidsgraad). Deel 1 van COD (draait prima op Vista) is in deluxe versie te koop bij musicstore 9of is het house) voor 5 euro! Kan je nog online ook!

De daarop volgende delen zijn ook zeer leuk!

En ook hier weer Painkiller. Das echt gewoon knallen.

Painkiller zegt me wel wat ja, ga ik proberen! Ook Crysis maar niet voordat ik een nieuwe pc heb haha.

Ik betaal hier in Thailand volgens mij sowieso echt weinig voor games gelukkig. Tussen de 8 euro voor Dark Messiah en de 30 euro voor de duurste Sacred 2 (wat ik overigens ook echt erg saaie Diablo rip vond...) Zag Crysis en COD 4 en 5 ook beide voor een tientje liggen :)

Is dat veel goedkoper dan in Holland? Kan me nog herinneren dat je vroeger wel 100 gulden voor Red Alert neer moest leggen...

Nieuwe pc games kosten meestal tussen de 40 en de 60 euro hier. Dan heb ik het niet over collector editions enzo, maar gewoon de game.

meeste nederlanders kopen het daarom ook niet in de winkel maar goed dat is geen praat voor op dit forum:evil:

Wat doe je dan? Ze kopieren van iemand? Elk spel wat ik dit leven van een crazy byte cd of torrent heb gehaald was ergens in het tweede level gesaboteerd zodat je niet meer verder kwam.

Nou moet je ze natuurlijk ook kopen als je het spel gaaf vind dus... Maar ik ben nu wel gedwongen alles van torrents uit te proberen imdat die demos tegenwoordig helaas zo groot zijn dat ik ze hier met mijn flut connectie niet van het web krijg.

Elk spel wat ik dit leven van een crazy byte cd of torrent heb gehaald was ergens in het tweede level gesaboteerd zodat je niet meer verder kwam.

Ik gebruik al jaren torrents en heb nog nooit een spel binnen gekregen dat "gesaboteerd" was. Je moet natuurlijk wel opletten dat je de torrents neemt van de meest bekende uploaders.

Crysis:

+
*Zeer Mooie Graphics:D
*Veel actie:thumb:
*Met een Surround headset extra realistisch
*Veel filmpjes kunnen geskipt worden
-
*Door de mooie graphics en vele mogelijkheden zijn er maar weinig computers die het spel kunnen draaien (Mijne lkkr wel :p Graphics Ultra High en resolutie 1280 x 1024:eek::p:D)
*Verhaal is niet echt interessant:confused:
*Spel is behoorlijk snel uitgespeeld.:(

Mijn Cijfer: 8,5

Dead Space: (kwam ook in je lijstje voor maar t is geen first person shooter)

+
*Lekker smakelijke horror:shocked:
*Met Surround headset werken de onderdelen realistisch, als je in het spel naar links kijkt als er een persoon tegen je praat komt er geen geluid uit de linker maar wel uit de rechter. (en andersom)
*Mogelijkheid om upgrades te kopen
-
*Besturing is niets minder dan *****
*Graphics :confused: mwha... gaan wel
*Veel heen en weer lopen.
*Stukken met veel zombies maar ook grote delen met alleen maar lopen (niet echt verdeeld)

Mijn cijfer: 6,0

Far Cry 2:

+
*Mooie graphics
*Goed verhaal
*Veel mogelijkheden
*Mogelijkheid om manuals, nieuwe wapens en equipment te kopen
*Je leeft je snel in, na een tijdje spelen lijkt het of je zelf in afrika zit:shocked:
-
*Je moet vaak uren rijden/lopen/metdebus/varen/zwemen/kruipen voor je bij je doel bent. Het is een zeer groot speeloppervlak:(
*De controleposten blijven elke keer opnieuw weer bemand, dus als je er een hebt aangevallen en je komt later terug dan zijn ze er weer
*Er staan (te) veel controleposten onderweg

Mijn Cijfer: 8,0

*Door de mooie graphics en vele mogelijkheden zijn er maar weinig computers die het spel kunnen draaien (Mijne lkkr wel Graphics Ultra High en resolutie 1280 x 1024)

dit val nou ook wel mee:p ik heb een 4870 512mb en speel op 1680x1050 ook alles op ultra high. Tegenwoordig zijn er veel computers die wel een potje crysis kunnen spelen hoor. :thumb:

Ik ga mijn vraag bij deze een klein beetje aanpassen. Ben nu F.E.A.R. aan het spelen en vroeger ook wel veel Blood, Duke Nukem en Redneck Rampage maar allemaal toch wel een beetje saai eigenlijk... Beetje lopen en dan af en toe iets tegenkomen.

Spellen die ik echt helemaal te gek vond tot nu toe waren Medal Of Honor, Left 4 Dead en Call Of Duty 4 wat allemaal team based shooters zijn. Volgende aankoop gaat Team Fortress 2 zijn waar ik hoge verwachtingen van heb!

De nieuwe vraag luid dan ook: Wie weet er nog meer goede actievolle team based shooters voor mij?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan