goede first person spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo, ik ga naar de comp. Buurs maar ik wil een goed draaiend spel.Het moet een first person game zijn, en je moet ermee on-line kunnen.En het moet een vrij nieuw spel zijn dat tussen nu en 2 jaar oud is en moet draaien op een Pentium3 600mHz en 512 gheugen moet kunnen halen.
 
Deus ex : multiplayer sucx, singel player is genial!
Red faction : leuk maar niet special
Halflife : singelplayer is dope, multiplayer oke
Halflife counterstrik : multiplayer is geniaal!
 
Medal of Honor zal ook zeker draaien op die pc, mits je ook een redelijke videokaart hebt (TNT2 is zeker al voldoende). Op mijn oude P3 450 met 192 MB SDRAM en een TNT2 M64 draaide het goed op Medium detail....

Natuurlijk hebben we ook nog Unreal Tournament voor multiplayer (MoHaa ook wel hoor :) )

Voor wat humor: No One lives forever zal ook wel goed draaien, en zo zijn er natuurlijk nog tal van FPS-en! :thumb:

Oh ja, Deus Ex is da Bomb :cool:
 
UT2003 met enkele instellingen op "low"
 
spellen met een PIII 600

Een gratis alternatief maar beter dan welke multiplayer game dan ook is Wolfenstein ET. (persoonlijke mening)

Snelle servers en een veel meer team gericht als bv. Mohaa en Spearhead.

Ben er zelf verslaafd aan het is compleet gratis.

Het moet draaien op een PIII 600 weet ik uit ervaring. (mits je natuurlijk geen 1 mb videokaartje gebruikt ;) een TNT II is voldoende) )

Grtz.
 
tron.

He Tron, ik heb dat spel ook;) maar ik heet daarop 'Foxdie'maargoed als je me tegen komt zeg het dan effe;) maargoed effe on-topic, ik heb al C&C renegade en Quake3. Enne Doen die cd-keys het wel van de comp buurs. Voor on-line dan he.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan