Goede game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Ik heb goede vriend die een nieuwe laptop gaat kopen.
Hij had hiervoor een hp pavilion dv7000 4040ed.
Zou hij nu een Amd machine moeten kopen omdat daar goede grafische prestaties in zitten?
Maar moet hij dan een A6 of A8 kopen?
Is dit een goede : http://www.bol.com/nl/p/hp-pavilion...d-hd-7520g-15-6-inch-qwerty/9200000009680564/

Of zijn er nog betere ?

Kunnen jullie mij advies geven?
Bedrag is tot €600

Hj speelt veel roblox en team fortress 2.
 
Ik raad u toch sterk deze aan. als je goed wilt gamen moet je goede videokaart hebben. en amd processors zijn ****, ze bottlenecken je fps alleen maar. vandaar deze met een i3 en een radeon hd 7610.
 
TF2 is niet echt een super zwaar spel roblox ken ik niet...
de HD7610M is niet een kaart die gemaakt is om games te kunnen draaien TF2 zou net kunnen maar of het soepel draait nee denk het niet

verder klopt het idd wel dat je vooral naar de videokaart moet kijken als je games goed wilt kunnen spelen

de MSI CX61 0NC-233NL is wat dat betreft een stukje beter
klikerdeklik hij heeft een i3 3110m processor met een GT630M als videokaart
verwacht niet/nauwelijks dat je de nieuwste games kan spelen daar voor heb je een veel hoger budget nodig
team fortres 2 zou in ieder geval geen probleem moeten zijn
 
Met een gt630 ga je nauwelijks kunnen gamen.
Maar een game laptop heb je echt pas vanaf 1100 euro.
Deze laptop zit wel 100 euro boven je budget maar is de beste laptop in de prijs klasse 600-850 qua specs.

I5 3210m
NVidia GeForce GT 650M
8GB ddr3 ram geheugen.
1TB geheugen.

De laptop: Klik hier
 
Laatst bewerkt:
Even gezocht. TF2 Mag je wel op high 25-30 fps verwachten aangezien het een niet zo veel gevraagd spel is zoals fire zegt.
En roblox is volgens mij zo'n spel als runescape/world of warcraft dus dat moet je ook makkelijk aan kunnen.

Edit:

Mocht je nog interesse hebben in wat zwaardere spellen zoals battlefield 3 op low/medium zou je die ook nog kunnen spelen.
Call of duty zou je ook op medium aankunnen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gamen op een laptop als ik vragen mag? Je kunt beter dit geld stoppen in een PC, die kun je tenminste nog naar ''eigen smaak'' aanpassen op een later tijdstip.
 
Mijn vriend gaat een macbook pro kopen.
een macbook pro 13inch zonder retina.
Maar als ik naar de specs kijk zie ik dat de core i5 met ingebouwde graphics alleen Intel 4000HD
maar géén losse videokaart:confused: is die niet langzamer dan een Windows laptop mét AMD a6-44M en nog eens losse videokaart?
want ik neem aan dat de ingebouwde videkaart in core i5 en amd a6 een HULPMIDDEL is + losse videokaart.
heb ik het goed?

en wat zouden jullie advies zijn?
 
Met een gt630 ga je nauwelijks kunnen gamen.
Maar een game laptop heb je echt pas vanaf 1100 euro.
Deze laptop zit wel 100 euro boven je budget maar is de beste laptop in de prijs klasse 600-850 qua specs.

I5 3210m
NVidia GeForce GT 650M
8GB ddr3 ram geheugen.

nee nooit medion:evil:
een andere maat van mij hadden ook medion pc ook veel problemen en die vriend die ook een medion laptop hebben ook veel problemen.

1TB geheugen.

De laptop: Klik hier
 
Heb ook nare en goede dingen gehoord over Medion, maar ja goedkoop zijn ze wel en bieden een garantie 2 jaar pick-up and return.
 
Je andere optie is nog deze:

Clicky

Is de enige nog met een GT640
Bevat een I5 en 8 GB ram.

TF2 op High komt goed, roblex ook.
Battlefield 3 op low misschien?
Call of duty black ops 2 moet het goed doen op low en heel misschien mediumish. :thumb:
 
Mijn vriend gaat een macbook pro kopen.
een macbook pro 13inch zonder retina.
Maar als ik naar de specs kijk zie ik dat de core i5 met ingebouwde graphics alleen Intel 4000HD
maar géén losse videokaart:confused: is die niet langzamer dan een Windows laptop mét AMD a6-44M en nog eens losse videokaart?
want ik neem aan dat de ingebouwde videkaart in core i5 en amd a6 een HULPMIDDEL is + losse videokaart.
heb ik het goed?

en wat zouden jullie advies zijn?

op cpu gebied niet maar wel op grafisch gebied als hij games zoals tf2 wilt kunnen spelen dan zul je echt voor iets beters moeten kiezen

een mac is duur van wege het merk het ziet er vaak stoer uit maar van binnen is het rot als het gaat om echte hardware spec's

een rotte apple in mijn ogen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan