goede game pc?

• Onderwerp starter Onderwerp starter casaa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

casaa

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
hallo , dit word mijn systeem maar ik ben niet zo bekent met AMD proccesors dus ik vraag jullie , Is dit een goede game pc ? en aan wat voor soort pentium staat ie gelijk aan.

processor : amd barton 3200+
moederbord : Gigabyte ga7n400pro2 ultra
geheugen : 512mb DDR Kingston
harde schijf : 80 GB Maxtor 7200rpm 8MB | 8mb Cache / Liquid

alvast bedankt

Ik dacht het wel.
Al vind ik wel dat de harde shijf en het geheugen wat aan de magere kant is.
Grafische kaart is voor een game pc ook heel belangrijk.
Wat voor kaart heb je erbij zitten?

Ps, hij staat gelijk aan en Pentium 3200

hallo bedankt en ik denk dat ik als ik weer geld heb dat ik mijn geheugen met nog eens 512 mb vergroot en ik heb maar 80 gig want ik doe er alleen spellen op spelen en ik heb een geforce fx 5900 xt 128 mb
dus dat gaat wel goed denk je?
en bedankt voor de reactie

Lijkt mij niks mis mee.
Ik ben niet echt een benchmark freak maar toch denk ik dat hier wel leuke game pc hebt waar je vlot alle games mee kunt spelen.

oke bedankt ik verwacht mn systeem morgen of donderdag binnen dus dat gaat wel lukken..
groet casaa

sorry dat ik nu pas reageer ik hoop dat je het nog leest , nou voornamelijk schiet spellen en avontuur ,
mn favo spellen die ik heb liggen zijn bijv. moh pasiffic assault , doom3 , pain killer : battle out of hell , en ook NFSU2 , enz. maar ik ben 14 en heb heel wat krantjes gegooit voor die pc heb nartuurlijk wel de enige info over de pc maa wou ook eens van gewoone mensen horen of het een goede game pc was , ben blij te horen van wel.
groet casaa

Toch kun je met die 80Gb schijf nog ruimte tekort gaan komen.:(
De huidige games hebben nogal wat ruimte nodig voor de installatie. Een paar voorbeelden:

Call Of Duty 1,14GB
MOH Pacific Assault 4,23GB
Brother In Arms 2,74GB
NFSU 2 1,69GB

Dit zijn er nog maar vier die ik opnoem en kom al op 9,80GB gebruikte ruimte. De toekomstige spellen gaan waarschijnlijk nog meer ruimte vragen.:confused:

Mja, mijn pc heb ik ook met krantjes verdiend. :) Veel werk, maar kheb er wel wat voor.

Helaas is de 5900XT niet al te goed in directX games. De games zul je nog wel kunnen spelen, maar verwacht dan niet te veel kwaliteit.

Ik denk dat je met 80 GB nog wel even vooruit kan hoor. Tenzij je ook nog dvd's enzo wil gaan rippen... Maarja, je kan natuurlijk altijd nog een schijfje ernaast pleuren. :)

nou voornamelijk game dus k zit wel goed denk ik en zo niet kan ik altijd nog een schijfje erbij doen:) maar ik vind de geforce fx 5900 xt ( ook met mn krantjes verdient:) ) wel een fijne kaart had hem eerst in mn celeron 1.7 Ghz 512 mb 40 gig en nou bijv. moh deed ie heel mooi snel en goed op hoogste kwaliteit alleen maar door die geforce want nu zit er een geforce 4 in en trekt ie um niet meer dus ik ben best te vreden met die kaart:) maar ik ben blij dat het een goede pc is dat ik mn geld goed heb besteed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan