Goede game-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartje123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2010
Sorry dat ik hier nog een vraag over plaats maar die andere vind ik zelf niet echt duidelijk:o
Maar mijn vraag is dus:

Ik zoek een goede game pc tussen de 100 en 600 euro waarvan ik de videokaart kan updaten ik had nog een link gevonden http://www.staplesofficecentre.nl/NEL/Catalog/cat_sku.asp?CatIds=,&webid=5816246&affixedcode=WW
Dit zijn de kenmerken:
Processor Intel® Core™i5-650
Harde schijf 1TB
Werkgeheugen 4 GB DDR3
Beeldscherm Nee
Optical drive DVD-Rewriter (+/-rw) Dual-Layer
Videokaart NVIDIA® GT320
Videogeheugen 1 GB DDR3
TV-tuner Nee
Cardreader Ja, 5-in-1
56K Modem / LAN Nee / Ja
Wireless LAN Ja, 802.11 b/g/n
Speakers Nee
Toetsenbord / muis Ja / Ja
Interfaces HDMI, DVI en Firewire
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64-bit
Garantie 12 Maanden, pick-up & return
Zal dit een goede pc voor mij zijn
mij voorkeur van games zijn farcry2, cod 6, need for speed shift

Minimale systeemeisen cod 6 zijn :
Windows Vista/XP
AMD 64 3200+ of Intel Pentium 4 3.0 GHz of hoger
16 GB vrije harde schijf ruimte
512 MB RAM voor XP en 1 GB RAM voor Vista
Videokaard: Shader 3.0 of hoger, 256 MB nVidia GeForce 6600 GT, ATI Radeon 1600XT

Laatst bewerkt:
Voor +/- 300 euro heb je tegenwoordig al hele leuke upgrade setjes, dan houdt je nog +/- 300 euro over voor een videokaart die COD6 (of andere versies) op zijn spreekwoordelijke slofjes aan kan :)

Suc6! :thumb:

Oké ik zal eens kijken naar die setjes.
Nog iemand een tip voor een 516 mb videokaart ofzoo ? ? ?
Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen:D:D:D
En zoo'n beeldscherm koop ik zo met toetsenbord

Waarom moet er een andere videokaart in de pc dan?

De kaart die erin zit moet cod6 gewoon aan kunnen.

lita, de GT-reeks heeft alleen GT200 kaarten die "normale" kaarten zijn, de GT300 reeks is onboard, dus ik denk wel dat de graphics memory shared is, aangezien er nergens iets staat dat het 1GB DDR3 dedicated memory is...
onboard kaarten zijn (bijna altijd) slechter dan dezelfde kaarten/een reeks lager van kaarten die niet onboard zijn...

lita, de GT-reeks heeft alleen GT200 kaarten die "normale" kaarten zijn, de GT300 reeks is onboard, dus ik denk wel dat de graphics memory shared is, aangezien er nergens iets staat dat het 1GB DDR3 dedicated memory is...
onboard kaarten zijn (bijna altijd) slechter dan dezelfde kaarten/een reeks lager van kaarten die niet onboard zijn...

Góh! .. Waarom zouden ze dat nou doen denkje ?! :shocked:

wat bedoel je daar nu weer mee?

Om je aan het denken te zetten, waarom dezelfde chipset in een onaboard versie van een laptop langzamer is, als dezelfde chipset op een insteek kaart voor een reguliere pc ;)

omdat door alles krapper op elkaar te steken, warmte minder goed weg kan, en iedereen weet dat iets dat warm krijgt, minder snel werkt dan iets dat koud/lauw heeft ... (neem mijn cpu als voorbeeld! 's ochtends werkt ie nog snel en is de ventilator niet te horen, maar tegen 's avonds werkt ie zo traag als wat, en is me pc even luid als een vliegtuig -_-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan