Goede game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistermaru

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Sorry dat ik dit vraag, ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen dus heb ik 'm maar hier geplaatst. Hopelijk is het goed :p. Ik zoek namelijk een hele goede en best goedkope game pc waarop ik Battlefield 4 kan spelen zonder lagg, alleen kan ik jammer genoeg niks vinden, ik kom op pc's uit die meer dan duizend kosten en dat geld heb ik niet. Als iemand wat kan vinden zou het me een genoegen zijn. Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb je vraag even verplaatst van hardware overige naar aankoop nieuw systeem/upgraden.Succes met je vraag

Ps misschien toch handig om je budget te melden

Laatst bewerkt:
@Modag bedankt! Ik wil niet meer uitgeven dan 600 euro. En ja het liefst dat ik zegmaar nieuwe onderdelen erin kan zetten zodat ik geen nieuwe desktop hoef te kopen. Heel erg bedankt voor jullie hulp alvast! :)

Laatst bewerkt:
Hmmm... khad liever een betere moederboord zoals msi fso. Is trouwens quadcore beter dan intel i5 of andersom?

Hoi,

Bij sommige processen is een quad core beter maar voor gamen volstaat een I5 prima en gezien je budget zal je concessies moeten doen;)

Hmm ik zit te kijken naar die basisgamesysteem met een prijs van 420. Die lijkt me wel goed genoeg. Kbedoel je kunt er best battlefield 4 op runnen ookal is het medium graphics tog? En je kunt als je wilt later zelfs de onderdelen vervangen tog...? Als dat zo is dan ga ik voor die! :p

Laatst bewerkt:
Lol, een beter moederbord zoals MSI, doe mij maar een Asrock.
Meer MSI's en Gigabyte's vervangen dan Asrock mobo's bij de binnengekomen PC's.
Asus is ook niet slecht, Asrock is van Asustek overigens.

Hoi,

Je kan altijd nog aanpassen al zou ik nu dan toch voor een zwaarder voeding gaan is altijd makelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan