goede geluidskaart 5,1

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
hoi,

ik wil een nieuwe geluidskaart aanschaffen omdat ik een 5,1 systeem heb gekocht, maar wie weet een goede 5,1 geluidskaart coor circa 20 euries :D

voor 20 euro ?
ja tweede hands misschien.
een soundblaster audigy staan er genoeg daar op markt plaats.

jad die is geen 5,1 ! ik had beetje rondgekeken op alternate maar daar kosten se allemaal boven de 50 euries man das veel te duur voor een geluidskaart. weet iemand een andere website ?

Als ik kijk bij "omschrijving" zie ik wel degelijk 5.1 staan.

Wat voor moederbord heb je? Zit daar geen 5.1 geluidskaart op?
De meeste audiochips op de huidige moederborden zijn prima in staat een mooi 5.1 geluid te produceren. Een geluidskaart van € 20,- zal dat in elk geval niet beter kunnen.

jad die is geen 5,1 ! ik had beetje rondgekeken op alternate maar daar kosten se allemaal boven de 50 euries man das veel te duur voor een geluidskaart. weet iemand een andere website ?

Ik weet niet hoe jij dan leest of je hebt je bril niet op....het staat er zelfs TWEE KEER!!!

Geniet van 5.1 surround sound tijdens games, films en muziek met deze Sweex Sound Card 5.1 with Digital Out PCI. Dankzij de 5 kanalen creëert deze geluidskaart perfect surround geluid. Daarnaast kun je digitaal geluid full duplex opnemen en afspelen en zorgt de digitale uitgang voor perfecte signaaloverdracht zonder kwaliteitsverlies. Bovendien kun je instrumenten die MIDI ondersteunen eenvoudig met elkaar laten communiceren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan