Goede goedkope host!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik maak nu even een simpele website over het leven als pijnpatient en de medische mogelijkheden daar omtrent. Nu ben ik op zoek naar een goede maar goedkope host die (erg belangrijk) een goede betaalbare helpdesk heeft. Is belangrijk voor mij als website maker met geen niveau :p

Leuk zou zijn als ik er een E Mail adres bij kan hebben maar hoeven er niet veel te zijn. Wel een NL domeien graag.

Wie helpt mij even.
Goede betaalbare helpdesk is dus erg belangrijk!!

Ik hoor graag,
Raymond

Ikzelf zit bij E-Dentify. Prijs is aan de juiste kant, de helpdesk is gratis voor klanten (account aanmaken en klaar) meestal een reactie binnen 2 werkdagen.

Over i3d hoor ik ook wel goede verhalen maar heb daar zelf geen ervaring mee.

Wel raar dat je een helpdesk zoekt op Helpmij :p zijn we ineens niet goed genoeg meer :D

Wel raar dat je een helpdesk zoekt op Helpmij :p zijn we ineens niet goed genoeg meer :D

Ik zal wel blond zijn (ben ik inederdaad) maar deze snap ik niet:o

Ik ga eens kijken naar jou suggesties.
Overigens heb ik liever een Helpdesk die ik kan bellen tegen normaal tarief.

De support van e-dentify loopt eigenlijk alleen maar over het internet.

Het telefoonnummer is alleen voor spoedeisende zaken en storingen.

Wat voor een vragen verwacht je te hebben? De vraag is denk ik of de hosting partij wel de juiste plek is voor je vragen.

Ik lever webdesign, en ik heb mijn eigen site en website's van andere altijd bij www.CCCHosting.nl gehost.

Een .nl en en 100MB en 5 Gig werkgeheugen kost maar zo'n € 25,- per jaar.
Er is een helpdesk met een normaal tarief, en antwoord krijg je altijd.
Ook ben ik deze host trouw omdat je er ook een DirectAdmin panel bij krijgt.

Daar kan je zeer eenvoudig en snel Pop3 accounts aanmaken, databases beheren, subdomeinen beheren. En veel meer.

Hopelijk is dit een goede tip,

Groeten Mike

Bedankt all..ik krijg via PB een prima aanbod waar ik een ander ook nog mee help en daar ga ik gebruik van maken.

Nogmaals dank :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan