goede goedkope mic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik had de CAD U1 gevonden maar om hem te kunnen kopen moest je het dubbele in tot. Betalen, wie heeft een goede mic. Die niet te duur is (onder 50) en die je gratis kan verzenden naar europa (nederland)

Bedankt,
Tim

Je gaat niet geloven aat ik nu ga zeggen, die had ik net na het openen van deze thread besteld de Samson Q1U bedankt, voor het bevestigen van de kwaliteit!

Ik neem aan dat jij hem ook hebt? Zo ja: hoort het dat die mic. Clip zo stroef gaat als je de mic. er in doet? En hoe kan je hem er het beste in doen, laten zitten of er elkekeer uithalen. Ben namelijk bang dat ik hem breek

Heb je het kleine statiefje (3-poot)? Je kunt de microfoon er van voor naar achter inschuiven, maar beter is het deze gewoon te laten zitten. De kans dat er iets stuk gaat is dan het kleinst.

Ja een 3 poot, mag ik vragen waar jij de mic. Voor gebruikt? Hij doet het trouwens perfect, ultra scherp!

Ik heb de Samson gehad (2009), maar weer verkocht. Ik gebruikte deze voor mijn radiostation, maar ben overgestapt op een "gewone" condensator microfoon die ik op een mengtafel kon aansluiten.
Het geluid was best goed, maar usb kon dus niet op mijn mengtafel...

Oke en welk radio station presenteer jij?

Ik heb een eigen radiostation, url staat in m'n profiel. Draait doordeweeks nonstop en in de weekenden presenteer ik een aantal uurtjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan