goede goedkope webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

ik ben voor mijn site op zoek naar een goede/goedkope webhosting... nu zat ik al een beetje rond te kijken en ik merk dat het verschil al vrij groot is...
tot nog toe zat ik bij argeweb, maar daar krijg ik voor meer geld minder ruimte en dataverkeer dan bijvoorbeeld hostingtogo...

kan iemand mij uitleggen waar dit prijsverschil hem in zit... en welke webhoster (mag ook een andere zijn dan bovenstaande 2) goed en goedkoop is?

ik heb niet zon uitgebreid pakket nodig, 500mb dataruimte met een paar gb dataverkeer is al voldoende... maar als ik meer kan krijgen voor weinig geld is dat natuurlijk mooi meegenomen.

alvast bedankt voor eventuele tips en suggesties.

p.s. het moet ook wel een beetje betrouwbaar zijn :P

Ik gebruik hosting2go nu al een paar jaar en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Lage kosten, goede beschikbaarheid en voldoende ruimte.

Je kan pakketten vergelijken via Webhostinginfo en Hostingbedrijven.

De prijsverschillen komen door allerlei factoren, zoals de kwaliteit van de server en de service. Voor algemene informatie hierover: webhosting

Zelf heb ik goede ervaringen met Webreus en Versio. De service is daar minder dan bijvoorbeeld bij XS4ALL maar het prijsverschil is enorm.

Wanneer ruimtegebrek een probleem is kun je overwegen een thuisserver te draaien. Je laat dan bijv alleen een domeinnaam vastleggen en die doorsturen naar je ipadres thuis. Je enige beperking is dan de grootte van je hdd, maar dit terzijde...

Ik zit bij hostingdiscounter.nl. 200MB voor een eurootje per maand. 400 MB voor 2,50 euri. Bevalt me best...

Je kan pakketten vergelijken via Webhostinginfo en Hostingbedrijven.

De prijsverschillen komen door allerlei factoren, zoals de kwaliteit van de server en de service. Voor algemene informatie hierover: webhosting

Zelf heb ik goede ervaringen met Webreus en Versio. De service is daar minder dan bijvoorbeeld bij XS4ALL maar het prijsverschil is enorm.

Zelf ben ik ook erg tevreden over Webreus, het prijsverschil kan hem bijv. zitten dat Webreus geen telefonische support aanbied, maar wel support via de mail, worden altijd snel beantwoord.

Joep

ik denk dat ik hosting2go pak... bedankt allemaal

hey,

vroeger had ik echt dure webspace bij mijn provider. Daarna was ik naar gratis hosting overgeschakeld, dat was echt een ramp.

Maar nu zit ik bij hostmonster.

Ben er zelf heel tevreden over, deze is heel betrouwbaar, goede support en ongelooflijke prijs. Bij hostmonster heb je voor minder dan 5 euro / maand (het is 5.99 $/maand (als je de korting hebt)) onbeperkte traffiek, onbeperkte diskpace, php,ruby,cgi,... tot 100 mysql databases, en zelfs shell access (tot 128 mb ram gebruik voor je proces!) --> dit krijg je bij de meeste providers slechts bij de allerduurste abonnementen.
Kijk hier.krijg je ook nog een dollar / maand korting.

je ziet maar, ik denk dat je al gekozen had maar ik wou je dit toch meegeven

zornik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan