Goede gratis webhost?

Status
Niet open voor verdere reacties.

edward001

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Ik had mijn site eerst altijd bij www.byethost.com Alleen is je site daar erg traag met laden. Nu ben ik weer eens aan het zoeken geweest en nu kwam ik op deze site terecht: www.freehostingcloud.com/. Heeft er misschien iemand ervaring met deze gratis webhost? Lijkt dit een goede webhost waar ik een kleine persoonlijke site op kan bouwen met Joomla?

Als je een belangrijke site hebt en je wilt goede snelle service kan je volgens mij het beste gewoon een betaalde service nemen je hebt ze al vanaf 2 euro per maand.

Maar die webhosting van freehostingcloud ziet er goed uit. Ik heb er geen ervaring mee. Gewoon uitproberen met een gratis domeinnaam en je merkt het wel.

Nou, echt belangrijk is de site ook weer niet. Gewoon een site voor eigen gebruik en voor bepaalde personen.

Daar kan je je website niet op hosten hoor ?

Laatst bewerkt:
moonfruit is wel webhosting, volgensmij :confused:
maar ja, je moet zelf weten wat je wilt hebben :p
en je kunt beter betalen ja dan krijg je veel meer ruimte

moonfruit is wel webhosting, volgensmij :confused:
maar ja, je moet zelf weten wat je wilt hebben :p
en je kunt beter betalen ja dan krijg je veel meer ruimte

Waar kan je dan je website uploaden ? zie 't nergens staan hoor ?

Hoeveel GB heb je eigenlijk nodig? Als je heel veel nodig heb kan je hem volgens mij beter zelf hosten op een nas

Ik heb iet veel GB's nodig, maar wel wat meer dan 40 MB. Ik denk zelf eigenlijks zo'n 100 tot 200 MB. Maarja, ik wil nog wel ruimte over hebben.

Probeer hem maar, je zie gauw genoeg of ze werken of niet en of ze snel zijn of niet.

Genoeg links hier.:) heb ik er ook nog wat aan.
Bedankt mensen.. maar betaald is wel beter inderdaad.

FREE cPanel Web Hosting

500 MB Disk space
50 GB Traffic/Badwidth
1 Addon domains
7 Sub domains
3 Email addresses
3 MySQL DB's
cPanel 11 latest version
yourname.host49.com
yourname.blogs29.com
yourname.8o.ro
Free setup