Goede Internet Security Suite's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kilat

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
- Intro -

Hee!
Weet jij wat een "Internet Security Suite" is?
Dat ga ik je uitleggen.

Wat is Internet Security Suite?
De drie worden zegt het al ISS (Internet Security Suite) dus een paket met allemaal software matig- gebruikte (dingen) wat je nodig hebt.

Het Suite (Pack) bestaat uit een paar onderdelen, een firewall (tegen hackers, en indringers), een anti-virus protection (dus dat er geen virussen vanuit bestanden of het web komen), anti-spyware (dus dat er geen mini-robot's in je PC verschijnen waaronder ook een cookie;deleter), een anti-email virus protection (geen virussen of spyware of onwaarwschijnbare dingen via email's) & het belangrijkste wat ik vind de Adult, Drugs, etc blokker.

Dit is een pakket met alles erop en d'r aan.

Wat is een goede Internet Security Suite?
Há, dat ligt eraan bijvoorbeeld McAfee is een bekende computer-merk maar als je bijvoorbeeld eentje neemt van Anti-Hacker misschien zit daar wel een virus in of spyware e.d. Hieronder een paar "puntjes" met goede ISS packet(s).

• McAfee Internet Security Suite 2007/2008 verdient een 9+ (ShareWare)
  • ZoneAlarm Internet Security Suite 2008 Verdient een 10+ (ShareWare)
  • NOD32 Verdient een 9,8 (ShareWare)
  • Avast Anti-Virus Verdient een 10- erg goed met Virus remover (FreeWare)

Noem maar op er zijn er heel veel.

Sommige cleaners en virus removers heten ook wel... Waarom?

Ja, sommige virus removers zijn niet betrouwbaar stel je gaat naar Google en je typ in Virus Remover Download dan kom je wel bij bestanden uit maar vaak die niet betrouwbaar is. Download dan die ook niet, zit je te te twijfelen of die site wel goed is dan kan je het programma'tje NetCraft downloaden dat is een SpywareLOOS en VirusLOOS programma'tje waarmee je kunt zien of een website betrouwbaar is, dit kun je dus ook met McAfee ISS 2008 doen.

Een vraag over Kaspersky ISS (2007/2008). Lycence'

Hoi, ik heb Kaspersky maar er is een probleem ik heb het illegaal en 'k wil een legale versie ervan hebben. Daarvoor heb ik een licensie gekregen om het in de .key* via kaspersky te inporteren. Na een week of 4 met het update' kreeg ik een popup me "Je Kaspersky-Editie is niet geactiveert je license key staat op het ZWARTE LIJST. Of ga naar je winkel waar je het hebt gekocht.
Wat moet ik doen?

Antwoord: Koop gewoon een legale versie, dit is mijn antwoord erop.
*KNIP*

Tot Slot. //

Ik hoop dat jullie er iets van geleert hebben.
Als je vragen op interessen hebt in de ISS pakketen of wil je vragen welke goed is dan kan je me altijd een PM sturen.
Ik raad MacAfee, ZoneAlarm, NOD32, Kaspersky ISS e.d. aan.

Bedankt.
Geschreven door Shento (Kilat).

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt,...... weer wat geleerd! :shocked:

Titel aangepast, want ik kan dit niet echt een "tip" noemen, meer wat info. Hoewel ik hier ook m'n bedenkingen bij heb. Tevens je bericht wat aangepast, want het adviseren om een crack te nemen, doen we hier niet aan.

Wat betreft jou een PM sturen. Alleen verenigingsleden (betalende leden) kunnen privé berichten sturen.

En eh... de Freeware versie van Avast is wel goed, ,maar GEEN Internet Security Suite, alleen maar anti-virus...

Daarnaast mis ik nog wel het een en ander, ik denk niet dat de startpost nou zo'n goed advies geeft aan de lezers...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan