Goede keus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat de dpi betreft koop je vandaag de dag geen 'slechte' printer meer die in de 'normale' prijsklasse zit. Hoe meer inkttankjes hoe (relatief) zuiniger, je vervangt immers alleen de lege.

Je plaatst overwegend advertenties van all in ones. Ik wist niet dat je een all in one zocht? Het verschil tussen een kleurenlaser en een all in one inktjet is nogal groot.
Zelf ben ik niet direct een fan van all in ones: gaat één van de drie componenten stuk (printer, scanner, kopieerfunctie) dan ben je direct alles kwijt.
Daarnaast is het mogelijk een open deur intrappen door te stellen dat een all in one machine van € 100,--in principe never dezeflde kwaliteit kan hebben als een losse printer van € 100,-- met daarnaast een losse scanner van € 100,--.
Echter, all in ones zijn vrij populair dus als je daarvoor gaat dan wordt het een geheel andere vraag dan die je oorspronkelijke stelde.

Eigenlijk zocht ik ook een inkjetprinter, dus geen all-in-one maar ik kwam heel veel all-in-one's tegen en ik dacht dat ze bijna even goed waren. Alleen nu zeg jij het tegendeel.
Maar ik ga nog steeds voor een inkjet.

Hoogstwaarschijnlijk voor deze:
https://dixons.nl/artikel/7123284c951/CANON_PIXMA_iP4700_printer
Een type luxer dan die van jou dus kan eigenlijk alleen maar beter zijn aangezien jij over die van jou tevreden bent.
Ik heb veel reviews erover gelezen die bijna allemaal posotief waren over de kwalitieit, mogelijkheden en de photoprint.

Rick

Deze ziet er héél goed uit! Koop 'm alleen niet bij Dxons, véél te duur!!!

Laatst bewerkt:
Vraag is eigenlijk al beantwoord maar anders moet ik weer een nieuwe vraag openen:

Wat is het verschil met deze en de officiële?
Het merk is allebei canon, alleen deze is veel goedkoper?

Nee, het merk is niet van beide Canon. Klik maar op het plaatje en je zal zien dat het géén Canon is.

Het is dus een vervangend product voor Canon.

De meningen over al de merken vervangende inkttankjes zijn héél verdeeld.
Bij mijn vorige printer had ik niets anders dan gezeur met zogenaamde 'vervangende' tankjes van een 'witmerk' daarom heb ik mij voorgenomen deze nooit meer te kopen.

Er zijn echter dizenden (miljoenen?) mensen die wél goede ervaringen hebben met witmerken tankjes dus je zal het zelf moeten testen / ervaren of je tevreden bent over de goedkopere tankjes. Ik kan je daar geen 'goed' advies over geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan