Ben op zoek voor een nieuwe laptop.
Ik heb een nu aanbieding gezien voor een touch laptop HP Pavilion Touch Smart 15-B177.
Ik vraag me af of dit een goede keuze is.
De eisen die ik aan een laptop stel zijn niet zo hoog, denk ik.
Hoofdzakelijk zal deze gebruikt worden om te internetten, emailen en het gebruik van de Office programma's.
Maar ik wil er zelfgemaakte video's mee kunnen gaan monteren/bewerken, maar dan blijft het bij "huis-tuin-en keuken"gebruik.
Is bovengenoemde laptop dan geschikt.
Hij heeft de volgende specificaties :
AMD Dual-Core A4-4355M Processor (1,90 Ghz, 1MB L@ Cache)
8 GB werkgeheugen
750 GB harde schijf
Voorkeur gaat uit naar een touch laptop, omdat me dat makkelijk lijkt als je er veel mee op schoot werkt.
Wanneer deze niet geschikt is voor videobewerking (wat ik eigenlijk verwacht, na diverse posts gelezen te hebben), wat advies geven jullie dan ?
Het budget loopt tot max 800 euro, maar liever minder.
Beeldschermgrootte : liefst 15,6, mag 17 inch.
Opslagcapaciteit : niet van belang.
Ik heb een nu aanbieding gezien voor een touch laptop HP Pavilion Touch Smart 15-B177.
Ik vraag me af of dit een goede keuze is.
De eisen die ik aan een laptop stel zijn niet zo hoog, denk ik.
Hoofdzakelijk zal deze gebruikt worden om te internetten, emailen en het gebruik van de Office programma's.
Maar ik wil er zelfgemaakte video's mee kunnen gaan monteren/bewerken, maar dan blijft het bij "huis-tuin-en keuken"gebruik.
Is bovengenoemde laptop dan geschikt.
Hij heeft de volgende specificaties :
AMD Dual-Core A4-4355M Processor (1,90 Ghz, 1MB L@ Cache)
8 GB werkgeheugen
750 GB harde schijf
Voorkeur gaat uit naar een touch laptop, omdat me dat makkelijk lijkt als je er veel mee op schoot werkt.
Wanneer deze niet geschikt is voor videobewerking (wat ik eigenlijk verwacht, na diverse posts gelezen te hebben), wat advies geven jullie dan ?
Het budget loopt tot max 800 euro, maar liever minder.
Beeldschermgrootte : liefst 15,6, mag 17 inch.
Opslagcapaciteit : niet van belang.