Hallo mensen,
Ik ben van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen voor mijn studie.
Ik zal deze dus iedere dag op school moeten gebruiken en ik vraag mij af of mijn laptop wel een goede keuze zou zijn.
Verder gebruik ik de laptop alleen voor school en daarna thuis voor social media (Skype, twitter, facebook, youtube enz.) verder speel ik ook zo af en toe League of Legends en world of tanks.
Het gaat hierbij om een: HP pavilion Quad Entertainment Beats DV6T-7000
specs:
Processor 3rd gen I7 Quad 3610M 2.2GHz (3.3 GHz Turboboost)
8 GB DDR3 geheugen.
120GB SSD
15.6 LED beeldscherm
Nvidia GT630M 1 GB videokaart
Windows 7
HDMI aansluiting
Beats audiosysteem.
Prijs: 580 euro
Deze laptop is tweede hans van een bedrijf die de laptop heeft overgekocht van een medewerker.
Hij is door de medewerker maar kort gebruikt (2 maanden) en zij geven mij dus ook anderhalve maand garantie op de laptop.
Is dit een goede prijs voor de laptop? En zal hij mij ook goed liggen en lang meegaan?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik ben van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen voor mijn studie.
Ik zal deze dus iedere dag op school moeten gebruiken en ik vraag mij af of mijn laptop wel een goede keuze zou zijn.
Verder gebruik ik de laptop alleen voor school en daarna thuis voor social media (Skype, twitter, facebook, youtube enz.) verder speel ik ook zo af en toe League of Legends en world of tanks.
Het gaat hierbij om een: HP pavilion Quad Entertainment Beats DV6T-7000
specs:
Processor 3rd gen I7 Quad 3610M 2.2GHz (3.3 GHz Turboboost)
8 GB DDR3 geheugen.
120GB SSD
15.6 LED beeldscherm
Nvidia GT630M 1 GB videokaart
Windows 7
HDMI aansluiting
Beats audiosysteem.
Prijs: 580 euro
Deze laptop is tweede hans van een bedrijf die de laptop heeft overgekocht van een medewerker.
Hij is door de medewerker maar kort gebruikt (2 maanden) en zij geven mij dus ook anderhalve maand garantie op de laptop.
Is dit een goede prijs voor de laptop? En zal hij mij ook goed liggen en lang meegaan?
Alvast bedankt voor jullie reacties!