Goede laptop nodig voor FULLHD videobewerking (studie) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

speaks

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
IK ben opzoek naar een laptop voor me broer, want die gaat na de vakantie een laptop kopen maar die moet geschikt zijn voor fullhd videobewerkingen, en grafische dingen :?

Wie raad mij een goede laptop aan ? bedankt mvg Speaks.

Het simpelste is eigenlijk om het zwaarste van het zwaarste uit te zoeken aan de hand van de hoogste prijs.

Ik zou zelf dan kiezen voor zoiets als een Asus G73JH-TZ034V van rond de 18-1900euro, die is niet echt volgepakt qua aansluitingsmogelijkheden, maar de prijs is zeer scherp voor wat je er qua inhoud en rekenkracht voor terugkrijgt.

Een HP Pavilion DV7 series lijkt me dan wel wat, full HD, en ik denk wel de aansluitingen die je nodig hebt voor je studie...

Sorry hoor, maar de DV7 laptops zijn écht veel te licht voor full hd videobewerking hoor!
Veel harde schijfruimte krijg je niet en de rekenkracht laat ook enorm te wensen over voor dit soort dingen.

Die Sony Vaio is wat mij betreft met 500gb ook echt te klein, maar goed daarmee valt in principe nog redelijk te werken :)

Ja als je t zo ziet neem je beter geen laptop... Hiervoor zijn desktops, stel er dan zelf een samen. Want je kan zoveel niet van een laptop verwachten.

ja wie zijn hij :P
maar wat ik dus probeer te zeggen dat er hier hoge verwachtingen van een laptop zijn, vergeet niet dat zze hier niet voor gemaakt worden ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan