Goede laptop voor thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misterlucky9

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een mooie en goede laptop voor thuis.
Deze laptop wil ik gebruiken voor de dagelijkse dingen zoals internetten en muziek luisteren.
Mijn budget is 550 euro.

Weten jullie een mooie laptop voor mij?
Reageer dan alstublieft.

Alvast bedankt

Ben je van plan de laptop regelmatig mee te nemen of ga je hem alleen thuis gebruiken? In dat laatste geval zou ik in ieder geval voor een 17 inch kiezen, zo niet dan is een 15 inch een betere keuze.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Voor jou eisen zou deze een prima optie zijn ook nog in de aanbieding;) Prima merk en qua mooi is persoonlijk maar over het algemeen heeft Asus wel een mooi uiterlijk.

Ps Acer is niet echt een degelijk merk.

Laatst bewerkt:
Of deze. Kan je ook nog een beetje op gamen en is een quadcore (wel met een lagere kloksnelheid).

Hoi,

Even tussendoor je hoeft niet te quoten steeds hoor;) en in mijn vorig bericht staat deze in blauw klik daar maar eens op;)

Maar waarom is acer niet een degelijk merk?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Wil je alsjeblieft niet steeds quoten wordt alle zo lang

En Acer staat gewoon bekend als een budget merk en slechte service kijk maar hoe vaak hie op helpmij al Acer voorbij komt

Veel mensen hebben er negatieve ervaringen mee. Acer gebruikt over het algemeen niet de beste componenten en je leest dan ook vaak rampscenario's waarin het moederbord of de harde schijf het net buiten de garantieperiode begeeft. Dat wil echter niet zeggen dat het per definitie slechte machines zijn.

Ik zie hier laptops voorbij komen, maar ik kan deze niet gewoon offline kopen in de winkel...
Weten jullie nog een goed laptop die ik gewoon bij Scheer en foppen/BCC kan kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan