Goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnodese

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Goed, ik heb een vraagje.
Eens in de 4 jaar (geloof ik) krijg ik een nieuwe laptop van de gemeente. Dit is omdat ik niet goed kan schrijven voor school enzo. Maar naast school vind ik het eigelijk ook leuk om spellen te splen ( je moet wat :p ). Nu mag ik dus een nieuwe laptop uitkiezen en is mijn oog op deze gevallen:
http://www.qplaza.nl/asus-f3jaap030hz-p-237.html?osCsid=5f7bb08a70af16dc75f87039fd1f56df

De Asus f3ja-ap030hz nou vraag ik mij af.. is dit een beetje een goed ding? kunnen hier goede spellen op zoals guildwars enzo? die speel ik nu ook en is hij een beetje snel? k wil graag jullie mening horen voordat ik de laptop aanvraag...wil niet graag een laptop die over een week weer niet bevalt. Bedankt alvast !

Welke gemeente is dat? Ik SkRijV ZElv oOk een bEEtjE SLegt, maar hier heeft de gemeente daar compleet maling aan.....

Deze laptop is zeer goed uitgerust en zeker geschikt voor de wat zwaardere games... [dankzij die X1600].... maar het blijft een laptop... en in laptops tobben de fabrikanten altijd met de wens van de klant om snel te kunnen werken maar ook om lang met de batterij te doen [die twee staan lijnrecht tegenover elkaar] en bovendien je poten niet te branden aan de kast...... [in desktops staan er enorme koelblokken en ventilatoren op zowel CPU als GPU om de temperatuur een beetje binnen de grenzen te houden, in een laptop is daar geen plek voor dus wordt de "performance" wat terug geschroefd... om warmteproblemen te voorkomen en zuinig om te springen met de beschikbare stroom]

ik kan door een spierziekte niet goed met een pen schrijven vandaar de laptop.

k gebruik de laptop veel en merk met deze laptop ook dat hij warm word maar als hij echt te heet word doe ik hem gewoon even uit :p

is die laptop niet vuil geworden van het stof?? dat kan je zien bij die ventilatie openingen

Sorry, vervelend, erg vervelend, zo'n spierziekte..... In dat geval toch mooi dat er mogelijkheden zijn bij de gemeente om dat iets "dragelijker" te maken..... :thumb:

Maar terug komend op die laptop... het is een keurig ding, lekker veel RAM, voor een laptop best grote HDD, dus niks mis mee... maar zoals gezegd: voor echte "heavy gamers" deugt geen enkele laptop.... vanwege de "compromissen" aan koeling en energieverbruik..... misschien kun je binnenkort ook waterkoeling op je laptop krijgen... dat opent dan nieuwe perspectieven...... of gaan gamen in de vrieskist...... :D

nee ik denk dat het komt omdat er cola overheen is gekomen... een dag na de cola startte hij weer best fatsoenlijk op maar niet zoals het was toen ben ik naar de winkel geweest en daar was de reperatie duurder als een nieuwe laptop dus heb ik het maar even zo gelaten

gamen in de vrieskist zie ik even niet zitten ^^ denk ook niet dat ik daarin pas trouwens :p t is niet zo dat ik pro gamer ben ofzo maar ik vind het leuk spelletjes te spelen om de tijd een beetje te doden..

inderdaad super van de gemeente dat dit er is ja alleen jammer van de 10000 papieren die je in moet vullen :p

iniedergeval super bedankt voor de reacties ! k denk dat ik deze maar ga aanvragen, bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan