Goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dannyver

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Wat is een goede goedkope laptop om een beetje mee te gamen en te internetten
Hij moet natuurlijk redelijk snel zijn en ik moet er games zoals fm, sims 3, empire total war op kunnen spelen.

Mijn eerste keus is tot nu toe:
https://www.dynabyte.nl/artikel/25517/#

en heb nog een paar andere gevonden namelijk deze:
http://www.beslist.nl/computers/comp...5?maxprice=550

een van deze 8 ga ik kopen ( gister waren het er nog 9 ) hopelijk kunnen jullie zeggen welke het beste is, mijn eerste keus staat er ook tussen

Wat is een goede goedkope laptop om een beetje mee te gamen en te internetten.

Geen laptop, gamen via desktop of je moet graag € 1000 t/m 1200 kwijt willen !!

Hij moet natuurlijk redelijk snel zijn en ik moet er games zoals fm, sims 3, empire total war op kunnen spelen.

Met een van de onderstaande laptops :confused: ???

Gamen met dit !?!?!
Mijn eerste keus is tot nu toe:
https://www.dynabyte.nl/artikel/25517/#

En één van deze, week je een beetje wat je tegenwoordig nodig hebt en voor de games welke jij hierboven noemt :shocked:
en heb nog een paar andere gevonden namelijk deze:
http://www.beslist.nl/computers/comp...5?maxprice=550

een van deze 8 ga ik kopen ( gister waren het er nog 9 ) hopelijk kunnen jullie zeggen welke het beste is, mijn eerste keus staat er ook tussen.

Alle laptops in de link voldoen echt niet als je wilt gaan gamen, internetten gaat met allemaal wel, maar gamen met laptops in DIE prijsklasse ???
Ik zou trouwens even 2 x denken voordat je een Acer aanschaft !!!

Laatst bewerkt:
Ik wil een laptop en ik hoef er niet "professioneel" mee te gamen. Ik wil weten wat een goede laptop is waar ik die games op kan spelen. ik heb gehoord dat mijn eerste keus gewoon een goede laptop is waarmee je kan gamen.

Het is AARDIG, let wel aardig !!!

De videokaart is geen top of the line, en ik heb geen idee hoe jij denkt Empire Total war mooi te gaan draaien met dat ding, dat zal mij een raadsel zijn.

Van mij mag je voor Acer gaan maar je doet hier zeker NIET slim aan

oke daar heb ik meer aan:P

jaah empire hoeft voor mijn niet perse als het niet kan dan heb ik gewoon pech ;)
ik zal mijn eisen aan de laptop dan wel bijstellen:
ik wil er snel mee kunnen internetten
ik wil er Football manager 2009 op kunnen spelen (verslaving)
en me zusje zal er ook op gaan en die speelt veel sims 3 (ikzelf ook af en toe :P)

Welke laptop is daar goed voor? dus dat die niet langzaam is tijdens het spelen en ik kan er de eerste 2/3 jaar mee vooruit ( heb hem ook voor school nodig over een tijdje )

Eh....., je vraagt toch advies ? Laptops zijn niet om te gamen. En wat betreft Acer: lees daar inderdaad maar eens over op dit forum. Denk niet dat je er blij van wordt. Maar het blijft uiteraard je eigen keuze.....

oke daar heb ik meer aan:P

jaah empire hoeft voor mijn niet perse als het niet kan dan heb ik gewoon pech ;)
ik zal mijn eisen aan de laptop dan wel bijstellen:
ik wil er snel mee kunnen internetten Ligt helemaal aan je internetverbinding @home
ik wil er Football manager 2009 op kunnen spelen (verslaving)
en me zusje zal er ook op gaan en die speelt veel sims 3 (ikzelf ook af en toe :P)[\QUOTE]

Eerste 2 punten kunnen wel, 3e punt lukt misschien maar zal zeker niet VLOEIEND draaien

Welke laptop is daar goed voor?

Wil je het nou niet horen of snappen ???

Dus dat die niet langzaam is tijdens het spelen en ik kan er de eerste 2/3 jaar mee vooruit ( heb hem ook voor school nodig over een tijdje )

Alles behalve Acer, maar Acer ga je gang hoor, dat wil je blijkbaar niet horen we zien je vanzelf terug op het forum !!!

Laatst bewerkt:
jaah ik wil advies over welke laptop het beste is voor mij....
ik weet dat laptops niet voor de echte gamer is maar dat ben ik niet....
want jullie weten wel wat voor een spellen fm 2009 en de sims zijn en ik zie het probleem niet waarom je die niet op een laptop zou kunnen spelen.... dus mijn vraag welke laptop zouden jullie kiezen

Eerste 2 punten kunnen wel, 3e punt lukt misschien maar zal zeker niet VLOEIEND draaien, en Acer ga je gang, dat wil je blijkbaar niet horen we zien je vanzelf terug op het forum !!!

zoals ik al zei het hoef nie perse Acer te zijn, want er staan ook andere merken tussen en ik heb de topic gelezen daarom twijfel ik ook nog ;)

Post 1: Jij ziet het probleem van het niet kunnen spelen niet ??? JIJ komt hier toch advies vragen ????

Post 2: Ja ik heb toch eerder gezegd dat je in die prijsklasse al HELEMAAL niks hoeft te verwachten ?? Wat gaming betreft VERGEET dit gewoon, voor schoolwerk voldoen ze allemaal !!!

Laatst bewerkt:
Waaom geen Acer? Ik heb zelf een Acer laptop van 9 jaar oud en ik doe er alles mee (webdesign, c++ game programmering, licht games van bijv Zylom en Gamehouse) dus ik snap het probleem niet. Mijn Acer werkt echt nog perfect, zij het een beetje traag (maar niet voor 800mhz :D)...

Ehh ... klik even de 3 links in mijn signature aan, daarna een echte vraag stellen ;)

Lol onderbouw je mening dan in een reactie :) is net zo fijn.
Roepen van koop geen acer En dan moeten we ook nog een 3 keer gaan klikken :P
Typ het erbij en bespaar ons het geklik :D

Ontopic

Maar zoals al reeds vermeld is, zijn de laptops (in jou links) niet geschikt voor gamen.
Lichte games zijn wel mogenlijk Webgames, oudere spelletjes, surfen / downloaden ect gaat ook.

Maar wil je de "zwaardere" games lekker kunnen draaien zul je toch een duurdere variant moeten kiezen.

bij de 600 -700 komen er Ati 3870 en nvidia 9600GT kaartjes in.
Hier kun je de meeste spellen wel op draaien (niet op high/max maar toch)

duidelijk antwoord op mijn krijg ik waarschijnlijk niet...

ik vraag alleen welke zouden jullie nemen??

ik wil alleen football manager 2009 en eventueel later 2010 en sims 3 erop kunnen spelen
dit zijn geen "zware games" lijkt mij want spellen zoals gta, cod, fear die speel ik allemaal toch niet....

en ik wil er snel mee kunnen internetten maar dat lijkt me wel goed

Systeem-eisen voor sims 3

Laptop systeemeisen:
Processor: Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+
Geheugen: 1,5GB (XP), 2GB (Vista)
Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 6200/ ATI Radeon mobile 9600 128MB

Je eerste laptop zou hem moeten kunnen draaien.

Edit:
Bij je tweede link krijg ik vanalles en nogwat te zien, laptops en andere dingen.
Maar zo snel ik gekeken heb, hebben die een minders cpu en / of minder geheugen / opslag.

De eerste laptop voldoet dus aan je wens :)

Laatst bewerkt:
Ehh ... klik even de 3 links in mijn signature aan, daarna een echte vraag stellen ;)

Dan gaat het waarschijnlijk om domme pech, er zijn over de hele wereld miljoenen gebruikers van Acer die wel zeer tevreden zijn.

Deze heeft wel vergelijkbare cpu als de acer. Iets beter maar zal denk niet zoveel schelen

Maar de videokaart is minder (onder in schaal 3 ipv boven aan als de acer)
Ook heeft deze laptop maar 2 Gb geheugen ipv de 4 van acer.

Maar de HP daarin tegen heeft de HP een breder, beter ingedeeld toetsenbord + breder scherm.

dus acer = snellere kaart + meer geheugen
Hp = makkelijkere toetsen indeling + groter scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan