goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo , ik heb even een vraagje namelijk is deze laptop een goede laptop ik wil hier de volgende punten graag mee willen doen

* blu-ray op de tv bekijken doormiddel van hdmi (hoeft niet persé blu-ray speler aanschaffen kan ook)
* spellen spelen af en toe zoals gta IV en sims 3 cod black ops ( ik weet dat een laptop niet is om mee te gamen maar gewoon af en toe)
* Word gebruiken gewoon voor school enzo
* Muziek luisteren
* En gewoon wat internetten en wat foto's erop zetten en youtube, hyves enz.....

nu is mijn vraag dus is dit mogelijk met de bovenstaande laptop mijn budget is dus €800 Bedankt!:)

Laatst bewerkt:
Prima laptop die aan al jouw eisen voldoet hoor! Maar ik denk niet dat alle spellen op volle instellingen zullen draaien. Denk eerder aan medium.

Goedenavond,

Denk dat op de games na deze aan je eisen zal voldoen en met de games kom je ook en eind maar blijft behelpen maar dat schreef je zelf ook al;).
En Asus is een prima merk denk dat je niet veel beter krijgt qua specificatie voor het zelfde geld.

Ps. als je nu niet overtuigd ben 3x zelfde reactie

Laatst bewerkt:
die toshiba zag ik zelf ook staan alleen die kan je niet echt in een winkel krijgen bijna alleen maar via internet jammer genoeg, maar ik had zelf ook al naar deze laptop gekeken en vond het toch wel een gunstige prijs voor maar €30 meer bij laptopshop.nl alleen ik weet eigenlijk niet wat dan het beste is op de videokaart na. ook omdat iedereen zij dat de asus ook een goede was?

ja over de merken zit ik ook niet zo zeer in en trouwens alles beter dan een acer;) alleen als er iets mee is is het makkelijker om naar de vicomputers in drachten te gaan dan helemaal naar eindhoven te rijden maar merk je verder veel verschil tussen de 2?

Hoi,

Bij 4launch heb je deze: 2 jaar Pick-up & return dus mocht er een probleem zijn dan lijkt mij dit probleem verholpen. Maar als je de andere optie makkelijker vind doe je die toch en we gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed is met beide notebooks;)

Ps. zal je wel nickname moeten veranderen :d:d

Laatst bewerkt:
ik heb idd een zeer slechte naam gekozen :p ik denk dat ik voor de handigheid voor de asus ga! bedankt voor alle hulp en reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan