goede lichte firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb een vraagje over welke firewall ik het beste kan installeren op de computer van mijn dochter die een processor heeft van 466 Mhz.
Heb op mijn eigen computer zonealarm pro geinstalleerd en als ik die installeer op haar computer dan is hij heel erg langzaam,wat mijn dochter dus niet leuk vindt :evil: .
Heb als antivrus prog AVG geinstalleerd op haar computer.
Dus wie weet een lichte firewall die ik op haar computer kan installeren?

Groetjes:thumb:

poorten openzetten

Heb comodo geinstalleerd maar wil nu wat poorten open zetten voor het downloaden maar krijg bij nat test (azureus) steeds weer dezelfde foutmelding.
Heb de poort opengezet bij netwerk regels van comodo (heb de help functe van comodo erbij gehaald) maar doe volgens mij nog steeds iets verkeerd dus wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt.

poorten openzetten

Heb een router/modem van speedtouch.
Heb daarin de poorten al opengezet.
Kreeg geen Nat fout bij zonealarm pro (poorten in zonealarm opengezet) dus nu moet ik volgens mij alleen deze poorten nog open zetten in comodo maar krijg dan die weer die foutmelding dus volgens mij ligt het aan de instellingen van comodo.

comodo

Heb nog wat geprobeerd om te kijken waar het nu precies fout gaat.
Heb comodo uitgeschakeld en krijg nu geen nat fout en het downloaden gaat weer supersnel dus volgens mij ligt het dus echt aan de instellingen die ik fout doe in comodo.
Wil poort 50000 open zetten ( TCP luisterpoort).

gelukt

Ben op het forum geweest van comodo en heb daar even rondgesnuffeld tussen FAQ en daar zat een handleiding bij hoe je de poorten moet open zetten en heb nu weer een goede downloadsnelheid en de NAT test was in orde.
Bedankt voor het meedenken mrmusic,:thumb:

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan