Goede meer authentieke RTS games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik ben nu Company of Heroes aan het spelen, erg vet spel vind ik! Vroeger ook wel Red Alert wat ik ook erg vet vond. Ik hou alleen wel meer van zeg maar authentieke RTS games, de Tesla Coils konden er nog net mee door in Red Alert maar ik hou niet zo van al die lasers etc en speel liever gewoon met ons eigen geschut. Iets in de middeleeuwen lijkt me eventueel ook wel vet!

Wat zijn de beste RTS games voor de PC in deze categorie?

Nee, zeker niet. Maar, je kan er van uitgaan dat er wel een paar erg goede tussen staan. Maargoed, als je dan toch een grote lijst wil: *KLIK*. En, als je alleen de beste wilt: *KLIK*

Nou, de total war serie is echt bizar goed!

Vooral Rome: total war (Romeinen) en Medieval:total war (Middeleeuwen) zijn echt de moeite waard.
Medieval heeft wel de betere graphics van de twee hoewel Rome meer variatie tussen de verschillende beschavingen heeft.

Het zijn games die op de campagne-map (europa en het middenoosten) turn-based is en in de gevechten gewoon RTS.

Ze kosten nu rond de tien euro en je hebt er maanden plezier van! (Zo lang duurt het om iedereen te verslaan :cool:)

Kwa oude games waren Blitzkrieg en Sudden Strike wel leuk (WW2 beide)

Empire Earth blijft een goeie reeks, die loopt van de prehistorie tot een stukje in de toekomst.
Zelfde geldt voor Rise of Nations.

Age of Empires III is ook leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan