Wijhelpenjou
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2007
Hey kan iemand me een goede moeder bord linken via alternate mijn budget is 70 euro alvast bedankt (ps het is voor games)
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke processor komt er op?
Even ter verduidelijking.
Je kunt hier dus verder gaan met je vraag. Niet in andermans topic je vragen gaan stellen.
Dat is ook niet netjes tegenover de persoon die je probeert verder te helpen in dit topic. Je geeft nu de vraag de status opgelost, en laat niet meer van je horen. Je zou allerminst nog even kunnen zeggen dat je er inmiddels al uit bent. Dat is wel zo netjes tegenover andere gebruikers.
Je status staat hierbij weer op "niet opgelost".
Enne... lees dit eens door. Staan veel nuttige tips in voor forumgebruik. Topic omhoog schoppen bijvoorbeeld.
Intel Core 2 Duo E8200 2.66GHz 1333 6MB Box
Harddisks 3,5 inch SATA -
1 x Seagate Barracuda 7200.10
Moederborden Socket 775 -
1 x Asus P5K
Behuizingen - Koelers
1 x Coolink SWiF 1200
DVD-reWriters IDE -
1 x Asus DRW-1814BL
Voedingen tot 600 Watt (430W)
1 x Antec Earthwatts
en de videokaart kom ik nog niet echt uit
Heb je dat al????
Ik begrijp het geloof ik niet zo goed?
Je weet dus nog steeds niet wat omhoog schoppen betekend...![]()
Ook dan hoor je niet door te gaan in andermans topic.(...) en ik dacht dat die andere zijn vraag al was beantwoord
Ook dan hoor je niet door te gaan in andermans topic.
en ik snap dus helemaal dat je een topic over een moederbord begint terwijl je er al een hebt.
Hoe zit nou precies???
Wat schiet je daar nu mee op als je al een moederbord gekocht hebt, die Asus P5K![]()
Wat jij bedoeld is denk ik budget hardware combineren met hi-end hardware.
Of verouderde hardware upgraden met hi-end hardware. Op die manier creëer je de bekende bottleneck.
Je zult om maximaal te kunnen presteren hardware bij mekaar moeten zoeken die bij mekaar past. Bij een snelle grafische kaart hoort een snelle chipset en processor bijvoorbeeld.
Heb je een component er tussen zitten die verouderd of minder snel is, zal die het wel aankunnen, alleen profiteer je niet van de maximale prestaties.
Het pk5 moederbord is prima.
Je kiest wel oor langzaam geheugen
Voor iets meer heb je 1066mhz geheugen b.v. deze
ddr3 kan ook, maar dan ben je wel €100, meer kwijt: voorbeeld
Verder is het moederbord wel geschikt voor crossfire, maar niet voor sli
Wanner je ooit twee video kaarten wil combineren is dit niet de goede keuze in combinatie met de nvidea 8600gt.
Er zit wel nog een PATA aansluiting op, dus de IDE asus brander zal geen probleem vormen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.