Goede moederbord met budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat geheugen verhaal klopt, helaas en daar is geen Geil bij.
Overigens is de keus klein, maar geeft wel de zekerheid van passend geheugen
Het geldt voor alle (zeker asus) moeder borden.
Ondersteund geheugen
Ander geheugen werkt vaak ook, maar is niet getest en inderdaad niet gegarandeerd.

sli of cossfire is de mogelijkheid om twee video kaarten in één systeem te zetten.
Het verhoogd (in theorie verdubbeld) de grafische prestaties en de natuurlijk kosten.

Dat geheugen verhaal klopt, helaas en daar is geen Geil bij.
Overigens is de keus klein, maar geeft wel de zekerheid van passend geheugen
Het geldt voor alle (zeker asus) moeder borden.
Ondersteund geheugen
Ander geheugen werkt vaak ook, maar is niet getest en inderdaad niet gegarandeerd.

sli of cossfire is de mogelijkheid om twee video kaarten in één systeem te zetten.
Het verhoogd (in theorie verdubbeld) de grafische prestaties en de natuurlijk kosten.

Dus dan moet ik een andere geheugen zoeken .wat daar in die lijst staan zijn dus wel getest en goed thx voor die site ze zijn er dus mee bezig om te testen enal.
deze staat in dat lijstje alleen weet ik niet of die snel is
http://www.alternate.nl/html/builde...79&source=builder/listingFrame&source2=needed

Laatst bewerkt:
Het moederbord kan het snelle geheugen goed aan,z eker als het van de compabiliteitslijst is.
Het geheugen van je link is ddr1 en dat pas niet.
(helaas geen tijd om ander geheugen uit te zoeken, ben op mn werk:o)
mvg leo

Het moederbord kan het snelle geheugen goed aan,z eker als het van de compabiliteitslijst is.
Het geheugen van je link is ddr1 en dat pas niet.
(helaas geen tijd om ander geheugen uit te zoeken, ben op mn werk:o)
mvg leo

Ok heel erg bedankt als je tijd hebt een geen moeite kost geef dan maar een paar links van geheugen kaarten die er goed op zullen passen en snel(redelijk hoeft niet super snel) zijn het moet 2gig intotaal zijn.

alvast bedankt

Ik denk wel dat ik een andere moederbord moet nemen want ik kan er geen vinden bij alternate die erop past en snel is:(

Laatst bewerkt:
Eigenlijk een beetje linke soep, want helemaal gelijk geheugen is het niet, maar het volgende geheugen komt erg overeen.
Ikzelf zou dan voor de ocz 1066 platinum gaan.

DDR3 is nog erg duur, Dat geld zou ik aan een beter videokaart uitgeven, dat zet meer zoden aan de dijk.

Wanneer de pc in elkaar wordt gezet is het risico sowieso voor alternate, zij testen, garanderen en leveren een werkende pc af.
En als je de pc niet in alkaar laat zteeten kun je, je daarover telefonisch laten informeren.

Ook kun je naar geheugen.com gaan, zij garanderen compatible geheugen.

Overigens staat de waarschuwing alleen bij moederborden met de mogelijkheid voor sneller geheugen.
Tot en met 800mhz wordt dit niet genoemd,
maar asus heeft daar evengoed een QVL lijst voor.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk een beetje linke soep, want helemaal gelijk geheugen is het niet, maar het volgende geheugen komt erg overeen.
Ikzelf zou dan voor de ocz 1066 platinum gaan.

DDR3 is nog erg duur, Dat geld zou ik aan een beter videokaart uitgeven, dat zet meer zoden aan de dijk.

Wanneer de pc in elkaar wordt gezet is het risico sowieso voor alternate, zij testen, garanderen en leveren een werkende pc af.
En als je de pc niet in alkaar laat zteeten kun je, je daarover telefonisch laten informeren.

Ook kun je naar geheugen.com gaan, zij garanderen compatible geheugen.

Overigens staat de waarschuwing alleen bij moederborden met de mogelijkheid voor sneller geheugen.
Tot en met 800mhz wordt dit niet genoemd,
maar asus heeft daar evengoed een QVL lijst voor.

Ja klopt maar 800mhz is dan niet echt snel en ik zou kunnen vragen of dat geheugen wel zou lukken. Maar ik zou ook een ander merk moederbord zoeken. Of een moederbord van asus zoeken die wel geheugen heeft die in de QVL lijst staat en ook op alternate. Hoe ben je bij dat lijstje gekomen?

ik heb het denk ik
http://www.alternate.nl/html/builde...E7D&source=builder/circleFrame&source2=coList

Nu nog kijken wat ze zeggen over de p5k SE

Bijlagen

• lol.JPG
    lol.JPG
    54,8 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
De p5k SE is ook een prima moederbord.
De P5KC is één van de weinige moederborden die én ddr2 én ddr3 aankan.
Het zal niet zo zijn dat, wanneer je ooit besluit te upgraden van ddr2 naar ddr3 geheugen, dat dan je systeem belangrijk veel sneller maakt.
Kortom de p5k se met kingston hx lijkt mij een prima keuze (die ook nog wat voordeliger is:thumb:)
mvg leo

De p5k SE is ook een prima moederbord.
De P5KC is één van de weinige moederborden die én ddr2 én ddr3 aankan.
Het zal niet zo zijn dat, wanneer je ooit besluit te upgraden van ddr2 naar ddr3 geheugen, dat dan je systeem belangrijk veel sneller maakt.
Kortom de p5k se met kingston hx lijkt mij een prima keuze (die ook nog wat voordeliger is:thumb:)
mvg leo

Ok nou dan weet ik genoeg kan ik later weer verder gaan zoeken ik hou het dan bij wat ik nou heb. En nou ik weet hoe het moet. Heel erg bedankt voor het helpen:thumb:

Graag gedaan.
Veel succes&plezier met de nieuwe pc.
mvg leo

.

Graag gedaan.
Veel succes&plezier met de nieuwe pc.
mvg leo

Hey

Nou heb ik weer een vraag, Die geheugen dingen die in de QVL lijst staan komt daar later nog meer bij of blijft dat zo. En ik voor de p5k die wat beter is dan die p5k se heb ik nu ook geheugen gevonden maar die is wel 800mhz en 22 euro de prijs verschil is enorm maar zit er alleen dat mhz verschil in of meer? het is deze http://www.alternate.nl/html/builde...E2L&source=builder/circleFrame&source2=coList

want als er meer bij komt kun je tog het best een goede moederbord kopen en dat je er later betere geheugen in kan stoppen.

Kan iemand even zeggen of de QVL list aangepast word of niet??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan