Goede Nieuwe game PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haasssie

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Laatst bewerkt:
de link werkt niet ik krijg een login scherm

wat is je budget?
wie gaat de assemblage doen jij of de winkel?
heb je nog randapparatuur nodig? (beeldscherm muis toetsenbord)
op Slim.nl kun je (als je nog studeert) windows 7 voor 14 euro aanschaffen

beter pak je de phenom II x4 ipv AMD Black Edition - AMD FX 4100 voor gaming

de Phenom is sneller en je kan hem als je wilt .. overclocken

Wil je liever voor de intel gaan dan raad ik je de i3 of i5 aan die het wat beter doet dan de phenom en je voor later een veel betere upgrade mogelijkheid hebt met je 1155 socket.

Laatst bewerkt:
Dat is eigenlijk té veel boven mijn budget, ik moet ook nog windows 7 kopen.

Blijft de vraag staan wat precies je budget is.

En sowieso mis ik in jouw winkelmandje geheugenmodules.

och ...windows 7 ''kopen''
vraag eens aan een van je vrienden misschien dat je er gratis aan kan komen als je begrijpt wat ik bedoel ...
En wat is je budget dan ?

Ik heb wat samengesteld op basis van jouw eisen:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[281570]=1&product[7517]=1&product[388654]=1
Ben er even vanuit gegaan dat je windows wel ergens vandaan kunt halen, dit moet namelijk wel ergens te regelen zijn.
Daarnaast kan je er natuurlijk ook voor kiezen het systeem zelf in elkaar te zetten en zo 60€ te bezuinigen die je bijvoorbeeld kunt steken in een betere videokaart (geforce 560ti oid)

Wil liever geen risico lopen dat ik 600 euro aan hardware verpest, ook deze configuratie komt + windows toch al op 670 euro uit, en dat is toch te veel

De setup van vipper is een goeie al zou ik wel wat besparen op w7 of montage en voor een i5 gaan , maar met een i3 kan je ook bf3 op high , goeie samenstelling

er is echter wel een probleem met de beschikbaarheid van de phenom cpu's
klikerdeklik
ook dit is zonder windows 7 maar wel inclusief assemblage en 1 jaar garantie meschien kan je van een kennis nog een windows os verkrijgen

als je nog eens windows 7 erbij optelt kom je op 668 euro
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Bij alternate kan je de phenoms nog krijgen of is dat ook al niet meer ?

Ik weet nog een website waar ik w7 voor 50,- kan krijgen, ik wil graag 8gb werkgeheugen

Als je het goedkoop wilt houden dan zou ik niet voor een gtx 560ti gaan maar eerder voor een 6870 hd die 50 euro goeekoper is en bijna precies hetzelfde of soms beter presteert dan een gtx 560 ti...
Ook heb je geen 8gb ram nodig hoor , 4gb is meer als genoeg en je hebt nog altijd tijd om nog zon 25 in alle vrede en rust te gaan sparen en dan nieuwe ram ter uitbreiding kopen maar zal niet echt nodig zijn.

Voor battlefield ,zoals ik al zij... Zou je beter voor de intel kunnen gaan .
De sandy bridge i3 is goedkoop en goed voor games.
Moederbord kan je gewoon een goedkope 60 euro zo ong moederbord met socket 1155 pakken , tegenwoordig kan je gewoon geen slechte moederbord kopen ...elke moederbord boven de 60 euro is goed maar wil je extras dan moet je idd gaan zoeken naar wat duurdere.

Je hebt eig een van de meest zwaarste game gekozen die er bestaat hehe... Maar logica zegt al dat zware games en goedkope pc's niet samen gaan , anders zou natuurlijk niemand meer de dure hardware kopen :p

Ik dacht al, 670 euro met die componenten?!
@firestorm, je hebt assemblage 2* erbij staan voor een totaal van 120 euro, lijkt mij een beetje te veel van het goede.

Heb even een kleine aanpassing gedaan, met de wetenschap dat je w7 kan krijgen voor 50€ en dat er dus een keer assemblage af is gegaan
Dus een andere videokaart erbij gepakt: amd 6850

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[428156]=1&product[80156]=1&product[341966]=1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan