Goede pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle past op elkaar. Is het bewust om voor ivy bridge te kiezen in plaats van voor haswell?

Hallo,

Met de gekozen videokaart, kan je BF3 net aan op ultra settings spelen. Ik zou voor zeker gaan, nu je budget dit aan kan.
Daarbij is de processor totaal overated, dat kan wel een stapje terug. Omdat je nu enorm inlevert op je videokaart en voeding. (Je hebt geen certificatie op je voeding)

Neem hier is een kijkje: http://tweakers.net/reviews/3170/4/desktop-best-buy-guide-september-2013-basisgamesysteem.html (Zal meer geschikt zijn voor gamen)
De onderdelen zou je bij 2 winkels online moeten bestellen.Zodat je 2x verzendkosten moet betalen. (Totaal bedrag is dan 650 Euro)

Maar dan heb je een:
- FX8320
- GTX 760
- Goede voeding met certificatie (A-merk)

Laatst bewerkt:
De voeding haalt wel de 80% efficientie, maar omdat er alleen 230V model is uitgebracht is hij niet getest want die instantie test alleen op 115V.
Maar de voeding is zoals ik dus eerder zij (en volgens Cooler Master) een 80 Plus Bronze.

@sander17111998 ik hoef niet perse de beste videokaart, dit lijkt me overdreven voor een lichte gamer, ik ben ook tevreden met high / medium. En van de adapter, bedankt voor de tip, zal het zeker overwegen een andere te pakken,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan