goede programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik heb net een oude tv kaart
geinstalleerd
en nou wil ik er ook tv op kijken ik heb een antenne die ik erin doe maar welke programma is makkelijk handelbaar en in te stellen en programma's meet te zoeen en allerbelangrijkste het moet ook freeware zijn. graag hoor ik jullie tips er over

alvast bedankt fener33:thumb:

zoals ik al zei het is een oude tv kaart
3 jaar oud
ergens op de kop getikt voor een euro hij doet et wel maar moet alleen een programma hebben die makkelijk af te stellen
is

als je weet welk merk je hebt zou je eens op de site van de fabrikant kunnen kijken, vaak staan hier de drivers en programma's nog wel op.

Ik gebruik Dscaler. Gratis en zeer gemakkelijk. Die gebruik ik ook met mijn 4-5 jaar oude Terratec Tv kaart.

Als je tv wilt kijken ga je eerst naar Sources, en klik je kaart aan (in mijn geval terratec).

Daarna kun je bij channels zenders instellen.

Dscaler is een programma dat met heel veel kaarten om kan gaan.

http://deinterlace.sourceforge.net/downloads.htm

PS. Zelf heb ik de allerlaatste versie nog niet geprobeerd omdat ik nu pas zie dat er weer een nieuwere is dan die ik had:D

Geplaatst door Tanja1968
Ik gebruik Dscaler. Gratis en zeer gemakkelijk. Die gebruik ik ook met mijn 4-5 jaar oude Terratec Tv kaart.

:D

Maar ik kan het mis hebben maar dit is toch alleen een programma om zenders te bekijken, maar je hebt toch ook nog de drivers nodig voor de kaart? en deze moet je volgens mij toch echt bij de fabrikant van de website halen. Of ben ik nu fout aan het denken.

Maar omdat de vraagsteller zelf al zegt dat hij de tv-kaart geinstalleerd heeft en alleen om software om tv te kijken, wordt er niet over drivers gesproken.

Ik kan geen XP drivers meer vinden voor mijn oude terratec kaart. Hij staat met een vraagteken in apparaatbeheer. Hoe het kan weet ik niet, maar TV heb ik wel:D

Hij staat geloof ik als multimedia device met een vraagteken. Maar Dscaler (TV software) herkent hem wel als een terratec kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan