goede programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulldogking123

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Beste iedereen,

Ik zou graag een goed programma voor mijn registeronderhoud willen hebben, betaald maakt niet uit!
Iemand anders een lijst met handige programma's tegen SPAM, MALWARE, SPYWARE ETC.

MVG

Persoonlijk, voorkomen is beter dan genezen :) Als je vaak op dubieuze sites komt is een programma als sandboxie geweldig. Ook om programma's even te testen. Je kunt je browser en de meeste software in de sandbox draaien. Als je het programma niet meer nodig hebt wordt het volledig opgeruimd inclusief alle register wijzigingen, harddisk wijzigingen, etc.

Je loopt altijd nog wel wat risico, maar ik vind het geweldig om allerlei tools die ik zelden gebruik en mijn browser erin te draaien. gratis om te proberen

http://www.sandboxie.com/index.php?DownloadSandboxie

Bedankt voor je reactie!

Alleen bedoel ik dit niet precies, ik bedoel meer specifieke prorgramma's.

Nope, alleen goede onbetaalde, alhoewel er gewoon de betaalde versies bijstaan op de vele sites, brilletje kwijt?:cool:

Ik blijf bij mijn standpunt, je zou ze gewoon nooit nodig hoeven hebben. Ik heb in 5 jaar geen enkele besmetting gehad. Als het is om anderen te helpen kan het handig zijn om dit soort dingen achter de hand te hebben natuurlijk.

en sandboxie is dus een specifiek programma. hoewel ik ook andere dingen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan