Goede tablet PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

beginnershacker

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2010
Hallo!!
Na lang overwegen heb ik besloten om in plaats van de laptop die ik zou kopen miss een tablet PC te kopen (een iets betere dan de tablet PC in mijn vorige vraag; sommigen weten het wel:D) en daarom was mijn vraag nu als ik een echt goeie tablet wil kopen, dewelke dan???? En is er een verschil tussen een laptop en een tablet PC??? Kan je op een tablet PC evenveel doen als op een laptop???
grtjes

Kan ik kort over zijn..... NEE !

Tablet wijkt (nog) teveel af van een Laptop of je moet even wachten op de Acer en ik geloof Dell verderop dit jaar die met W8 Tablets komt.....

Ik vind een tablet leuk en handig voor erbij maar zeker niet als vervanging !!

Wat dacht je ervan dat zoals je zelf al zegt het geheugen minimaal is. Er verder Android op draait welke zoals alle tablets met apps werkt !
Geen USB poorten, geen HDMI poorten, geen DVD speler/writer en zo kan ik nog wel even doorgaan.....

Zoals gezegd, leuk voor erbij en dan zeker een aanwinst maar niet als vervanging en daar zijn ze ook (nog) niet voor gemaakt en ontworpen.....

Laatst bewerkt:
Geavanceerde technieken, touchscreen en ga zo maar door..... plus marketing. Nieuwe trend dus wil men er aan verdienen zoals het gewoon gaat.
Ik denk dat je nu wel genoeg weet eigenlijk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan