goede tablet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik zover weet over Archos is dat het een redelijk goed merk is, het biedt opzich goede tablets. Ik weet echt niet wat voor tablet dit is, maar volgens mij is het wel zo, dat als je een goede snelle tablet zoekt dat je echt richting de Samsung Galaxy Tab of Ipad moet gaan kijken. Maar wil je een tablet waar je alles mee kan doen maar die niet super goed is maar gewoon redelijk in zijn prijs klasse (dus tevreden met wat je hebt) dan is deze tablet denk ik wel geschikt. Aan de specs te zien is hij wel goed te doen.
En waarom deze goedkoper is dan de andere tablets: Archos is een goedkoper merk, kwaliteit en de specs liggen dus niet zo hoog als bij een Samsung galaxy tab of bijv. een iPad, bij de duurdere tablets zoals iPad betaal je vaak ook een beetje extra geld omdat het merk er staat.

Ik hoop dat iemand mij nog kan aanvullen?

Groet,
 
Oke,

Dus voor games,internet,yelo tv en dergelijke is hij goed genoeg ?

Het gaat me niet echt om de snelheid maar een heel slome moet ik ook niet hebben.

We hebben nu een 7" polaroid tablet,maar die heeft maar 2 gb en is heel sloom...
 
Goedemorgen,

Je vraag even in de juiste sectie gezet multimedia-tablet/pocket pc
 
Ook heeft u volledige toegang tot de Google Play Store, waar u meer dan 500.000 apps en games kunt downloaden.
Dit is interessant dus zou ik het meteen doen! MediaMarkt heeft helaas wel slechte service, mocht er iets kapot zijn...
 
Nou, ik ken de Archos niet, maar ik weet wel dat dit soort talets VAAK de games van tegenwoordig niet goed aankunnen.

Je kunt hem natuurlijk gewoon kopen en je komt er dan wel achter, misschien staat er wel een review op internet over deze tablet.

Maar ga er maar zeker van uit dat als je een spel met beste kwaliteit en lekker vloeiend wil spelen dat je toch maar eens moet gaan kijken richting een Samsung Galaxy Tab of een iPad.

Maar als jij zelf denkt en als anderen zeggen dat hij goed is, dan zou ik hem kopen, dat moet u natuurlijk wel zelf weten.

Groet,
 
Laatst bewerkt:
te klein naar mijn zinnen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan