Goede vervanging voor VLC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0660

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Heeft iemand een idee wat een betere (gratis)vervanging kan zijn voor VLC mediaplayer voor blue ray ed. Shiet niet op de pianist, dit is helemaal mijn afdeling niet maar een vriend van mij heeft problemen om MP4 en blue ray af te spelen via VLC
Alvast bedankt

Dat ligt niet zozeer aan de VLC, maar eerder aan de gedownloade (?) BR / MP4. Ook ik download wel eens een BR die met geen mogelijkheid af te spelen is met de VLC, maar dat ligt dan aan de download zelf (wijze van videocompressie), of de poster. (uploader)
Er is trouwens wel een truuk die soms (vaak ;) ) werkt. Klik niet op de film (hoofd)map om af te spelen met de VLC, maar ga IN de map waarin de film staat naar de map bdmv\stream en kies in deze laatste map voor het grootste bestand (rechtse klik en dan 'afspelen met VLC') Beste kans dat die dan wel loopt.

Laatst bewerkt:
Hoi gast0225,
bedankt voor uw super snel antwoord maar dit is echt mijn afdeling niet, met BR bedoel je waarschijnlijk bron,maar met andere woorden, ik ken er geen ballen van en heb zelf geen enkele mediaplayer op mijn laptop draaien, maar het probleem is als zijn vriendin een bepaalde film bekijkt via power DVD heeft ze perfect beeld als hij de zelfde film wil bekijken met VLC is het een zootje met pixels,stoppen en zo meer

Hoi Edmoor,
bedankt, zal dat morgenvroeg eens bekijken, heb wel geen last van LaChouffe, maar wel van een paar rode wijntjes op het terras, was vandaag + 20° bij ons;):d

Lekker van genieten zolang het kan :cool:

BR -> Blue ray.
En Edmoor was mij net voor : als het met Power DVD wel goed gaat, dan is het toch opgelost, of mis ik nu wat?

Laatst bewerkt:
Hoi Edmoor& gast0225,
@Edmoor, probleem opgelost via uw tip
@gast0225, het probleem was, hij heeft geen power dvd, zijn vriendin wel
Hartelijk dank voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan