Goede videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hallo allemaal, even een kort vraagje.
Op onder andere deze site zie ik dat sims 3 een GeForce 5900 FX 128 mb nodig heeft. Nu denkt een graphics card leek als ik, dat ik een GeForce 6200 256 mb kan kopen, zoals deze.
Klopt het dat deze dus beter is dan de 5900 FX, en zo nee, welke kan ik dan kopen van deze pagina?

Wat er aangegeven wordt bij de spellen, zijn de minimale eisen. Je doet er dus verstandig aan om een kaart te kopen die hogere specificaties heeft.

Radeon HD3650 of de HD4650.

Ja, ik vroeg me dus af of deze kaart gelijkwaardige of hogere specificaties had:D

De 4650 is zeker hoger en kun je een mooie tijd mee vooruit.

Neee, ik bedoel die GeForce 6200 256 mb waar ik het over had. Het budget van de te helpen persoon is niet al te hoog.

Dat is dus inderdaad de 6200 met 256 MB die ik in mijn 1e berichtje linkte.
Maar bedankt, die kan diegene dus gebruiken voor De Sims 3?

Ja, het gaat niet om mij. Maar om iemand wiens budget niet zo hoog is. Die persoon hoeft alleen maar sims 3 te spelen. Verder niks. Dus als die 6200 goed genoeg is, waarom zou ik dan een betere kopen voor hem.:D

Voldoet de rest van de pc wel aan de eisen van het spel?

En houdt er rekening mee dat de 6200 verouderd is en zeker niet de beste prestaties levert voor dit spel. Reken op het spelen met de laagst mogelijke settings!

Ja er zit een P4 2.8 GHz in. De cpu zit dus wel goed. Geheugen is nog maar 512, maar kan opgekrikt worden tot 4 GB (ja dat heb ik nagekeken in het mobomanual). Zat schijfruimte.

Mag ik nog even weten wat betekent: alleen voor low-profile slots geschikt? Dat betekent zo'n smalle toch?:confused:
Dat past dan weer niet:eek:

Graag de volgende keer de aanpassen knop gebruiken als je wat vergeten bent.;)

Low-Profile wil zeggen dat de kaart geschikt is voor smalle systemen, ook wel small-form factor genoemd. Platte kasten dus, zoals de volgende twee;
shuttle-xpc-small-form-factor-pc.png

198111.jpg

Ah verdorie dat dacht ik al. Nou, dan toch maar voor de Radeon HD3450 gaan denk ik zo.
Als het niet anders kan... Plus dat hij ook gewoon beter is, en als er geen alternatieven zijn dan maakt het niet uit:p
En als er staat: Bezet 2 sloten, dat betekent toch niet dat hij 2 agp sloten bezet? Maar gewoon 1 agp slot en dan is hij zo groot dat ie over een pci slot valt ofzo

Met je laatste zin, geef je zelf precies het antwoordt over het gebruik van twee sloten in dit geval.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan