goede websiteteller gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

doggys2

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Ik zoek een goede websiteteller en dat wil voor mij zeggen dat hij overzichtelijk is, geen reklame geeft, onzichtbaar kan gemaakt worden voor bezoekers, een behoorlijk aantal pagina's apart kan tellen en als het kan gratis is.
Als het niet anders kan mag het ook betalend zijn.

Laatst bewerkt:
Google analytics en statcounter voldoen wel aan je eisen.

Google analytics lijkt mij meer voor bedrijven dus ga ik statcounter eens proberen maar andere suggesties zijn nog welkom.

Neen nog niet het leek mij zoiets voor firma's maar bij nieuwe pagina's ga ik het zeker proberen.

Op één van mijn weblogs had in ook Statcounter.
Maar die hield er opeens spontaan mee op: er stond dat er geen bezoekers meer waren.
Terwijl op de teller van WP.com gewoon pageviews kwamen.
Statcounter.com bleef iedere dag 0 weergeven terwijl dit helemaal niet waar was.
De andere teller in het project deed het nog wel.
De HTML-code stond bovendien gewoon op de blog...

@Naarling : Sorry voor de late reactie maar ik was een tiental dagen afwezig en ga eens de verschillende mogelijkheden uitpluizen maar in de loop van deze week ben ik wegens omstandigheden weer een weekje weg, dus het resultaat zal even op zich laten wachten. Maar alvast hartelijk bedankt.

@ Stormbreaker : Met Statcounter heb ik ook het probleem dat hij zeker niet alles telt en sinds een tijdje blijft hij voor elke dag op 0 staan ondanks dat er zeker bezoekers geweest zijn. Dus zoek ik verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan