Goedemorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiona

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2002
Het is helaas niet gelukt! Ik heb weer een nieuwe gebruiker aangemaakt maar nu blijft het scherm alleen op welkom staan. Wat te doen? Moet ik soms bij de administrator bepaalde instellingen veranderen?

Lees dit eens, misschien helpt dat je verder. Is overigens gewoon aanwezig in de helpsectie van XP.

Werken met Lokale gebruikers en groepenVoor het uitvoeren van sommige taken moet u mogelijk zijn aangemeld als Administrator of als lid van de groep Administrators.

Met Lokale gebruikers en groepen kunt u gebruikers en gebruikersgroepen voor de computer beheren. U kunt nieuwe gebruikers en groepen definiëren, gebruikers aan groepen toevoegen, gebruikers uit groepen verwijderen, gebruikers- en groepsaccounts uitschakelen en wachtwoorden opnieuw instellen.

Lokale gebruikers en groepen openen
Open Computerbeheer (lokaal).
Klik in de consolestructuur op Lokale gebruikers en groepen.
Opmerkingen

U opent Computerbeheer als volgt: klik op Start en Configuratiescherm. Dubbelklik achtereenvolgens op Systeembeheer en Computerbeheer.
Klik in Computerbeheer op Help in het menu Actie voor informatie over het gebruik van Lokale gebruikers en groepen.
Klik op Verwante onderwerpen voor meer informatie.
Verwante onderwerpen

Bedankt

Alvast bedankt weer voor de informatie ik zal het vanavond maar weer eens gaan proberen! Ik hoop dat ik er uit kom.

Groetjes,

Wegens omstandigheden heb ik helaas geen tijd gehad, toevallig heb ik gisteravond weer geprobeert om hem aan de slag te krijgen, tevergeefs. Ik ben waarschijnlijk een leek hierin maar het lukt niet.
Gister heb ik registerbestand vergroot in de hoop dat dit zou helpen, Want als ik opstartte kwam hij op met welkom, met een klein schermpje van 30 sec. kan registerbestandsindeling niet vinden. Misschien kunnen jullie me weer helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan