Goedkoop abbonoment

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Wie weet waar ik zoon goedkoop mogelijk abbonoment kan krijgen, maakt niet uit welke provider.
Zonder toestel en onder de 2 euro per maand,
en als je denkt dat dat niet gaat dan heb je geen gelijk.
Ik heb ze al eens gezien maar kom ze niet meer tegen.
BVD
MVG
Stef Vergoossen

Samenbellen 500 in prijs verlaagd! Van € 12,50 voor slechts € 4,50 per maand!
Iedere maand 500 minuten gratis bellen, gratis naar voicemail bellen en geen aansluitkosten!

goedkoper kun je volgens mij niet

Euh, je kan beter een abo kiezen die aan je eisen voldoet dan 1 die persé <2 euro moet zijn.

maakt niet uit welke provider.

Niet? Stel nou dat er een abo is van T-mobile en in het dorp of de stad waar je woont heeft die geen bereik.. daar zit je met je abo van 2 euro zonder bereik.

Ik zou toch eerst het e.e.a aan duidelijke eisen stellen voor je een abo kiest.

Onder de 2 euro heb ik niet gezien rond de 2 euro wel. Dat is met Orange 30, 30 euro in de maand. Je krijgt dan een bepaald bedrag terug. Dan moet je zelf na een half jaar naar Orange bellen om je abovorm te verlagen naar 20 en dan kom je omgerekend uit op een bedrag rond de 2 euro. Het zijn orange aanbiedingen ff zoeken weet het zo 1 2 3 niet meer waar.

Geplaatst door BrEeZeR
Euh, je kan beter een abo kiezen die aan je eisen voldoet dan 1 die persé <2 euro moet zijn.

Niet? Stel nou dat er een abo is van T-mobile en in het dorp of de stad waar je woont heeft die geen bereik.. daar zit je met je abo van 2 euro zonder bereik.

Ik zou toch eerst het e.e.a aan duidelijke eisen stellen voor je een abo kiest.

Ik heb met alle providers beriek

Denk dat de goedkoopste toch de € 4,50 van telfort is wat p@sbeer aangeeft.

Anders moet je zelf maar gaan vergelijken. Op http://gsm.pagina.nl/ staan wel een aantal aanbieders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan