Goedkoop abonnement? welke telefoon? enz...

Status
Niet open voor verdere reacties.

roosjuh

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goedkoop abonnement, voor minder als 10 euro per maand.
Ook heb ik een nieuwe telefoon nodig. Ik heb niet zo veel eisen als het maar kan bellen en niet zo dik is en groot.
Ik bel niet zo veel ongeveer 15 minuten en sms ongeveer voor 60 smsjes per maand. Nu zit ik met mijn prepaid kaart al bij ongeveer 20 euro per maand. Dat moet minder kunnen en daarom wil ik graag een abonnement. :)
Nou ben ik een beetje op internet aan het rond neuzen.
www.superdeal.nl heb je een abonnement voor 8,75 per maand en een telefoon erbij. 100 minuten/smsjes. Is dit minuten en smsjes of minuten of smsjes? dat kan ik nergens echt duidelijk vinden. en Zou dit een goed abonnement zijn? of moet ik voor een los abonnement en telefoon of zijn er goedkopere abonnementen? is een touchscreen wel fijn? of is het zo kapot?
of losse telefoon en abonnement? http://simpel.nl/
Help mij, want ik heb geen idee

Laatst bewerkt:
De vraag is al van een week geleden, maar misschien dat je er toch nog wat aan hebt.
100 minuten/sms wil zeggen dat je 100 eenheden hebt, waarbij één eenheid staat voor een minuut of een sms. Dus als je 41 minuten hebt belt, heb je nog 59 belminuten over òf 59 smsjes.

Jij kunt twee dingen doen, zoals je zelf eigenlijk ook al voorstelt.Voor een goedkoop abonnement met simpel toestel gaan, zoals je zelf al voorstelt, of voor een simonly met een los toestel. Als los toestel kun je dan voor een telefoon gaan die eigenlijk bedoelt is voor pre-paid en die simlockvrij laten maken (kost maximaal 15 euro om het te laten doen, meestal goedkoper), zodat je daar je sim-only in kan doen.
Prepaid telefoons zijn vaak erg goedkoop omdat ze gesubsidieerd worden door de providers die verwachten dat je van hun kaartjes gebruik gaat maken.

Let wel: bij het simlockvrij maken van je telefoon is de garantie vaak wel over (maar dit controleren ze niet altijd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan