Goedkoop adres voor hulp website (wordpress)

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

heeft iemand toevallig ene idee waar je terecht kunt voor een goedkope (hulp bij) website in WordPress? Niks speciaals, geen webshop of commercieel, gewoon 1-2 pagina's met een menu en forum achter een van de menu opties.
Ik ben zelf al een beetje aan het kijken met sjablonen en heb ook in mijn hoofd wat ik zon beetje wil, maar krijg het niet echt voor elkaar. terwijl het waarschijnlijk minder dan 30 ,min werk is.

Of een site waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. De tijd dat ik zelf ooit een website maakte was nog in de tijd dat je met notepad je HTML invoerde, dus van vóór de dinosauriers :)
 
Welke website is van jou? Misschien is het wel eenvoudig op te lossen.
 
ik heb je een prive bericht gestuurd.

Maar dat het met 30 minuten geklaard is, dat kan natuurlijk niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even, na overleg met Femke98, ook besloten om het probleem wat te verduidelijken :)

Ik heb de wordpress site actief en wil een forum erbij. Ik wil BBPress gebruiken (is gratis)
Volgens alle tutorials, hoef je alleen de plugin te installeren en te activeren en dan zou je in je dashboard de BBPress opties erbij moeten krijgen zoals nieuw forum, gebruikers, topics etc. Maar dat krijg ik dus niet.
Ik zie geen verschil in het dashboard tussen een geinstalleerde en ene verwijderde BBPress plugin, dus ergens gaat daar iets niet goed.


Edit: na 2x de plugin helemaal verwijderen en opnieuw installeren, lijkt het nu wel te werken en kan ik het forum gaan instellen!
 
Laatst bewerkt:
Kan inderdaad zijn dat het niet goed werkt omdat het niet is getest met jouw wordpress versie. Je hebt de aller nieuwste neem ik aan?

zou je in je dashboard de BBPress opties erbij moeten krijgen zoals nieuw forum, gebruikers, topics etc. Maar dat krijg ik dus niet.
Hoe je heb je deze geïnstalleerd? Via het dasboard zelf of heb je deze eert gedownload en daarna geïnstalleerd?

Oké ik lees in de edit dat jet nu wel lukt. Fijn te horen. Misschien toch iets mis met de installatie geweest.
Let wel dat je plug-ins gebruikt die met de huidige versie van WP over weg kunnen, want anders heb je zomaar de kans dat er iets fout gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan