Goedkoopste iPhone?

• Onderwerp starter Onderwerp starter indri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

indri

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Hallo,

Waar kan ik de goedkoopste iPhone halen?
Ik heb gehoord dat je er ook een met productiefout kunt halen, en dat hij dan veel goedkoper is.
Is tweedehands een goed idee?

lol hopen dat ze met die productie fout dan niet de printplaat vergeten zijn :p

Wil je hem los of met abbo?

Met abbo alleen bij T Mobile en los gewoon kijken op Marktplaats en zelf ophalen en werkend zien.

Wanneer je er voor kiest om via marktplaats een iPhone te kopen moet je erg goed opletten dat je geen neppe koopt. Er worden daar veel nep iPhones aangeboden.

Wanneer je er voor kiest om via marktplaats een iPhone te kopen moet je erg goed opletten dat je geen neppe koopt. Er worden daar veel nep iPhones aangeboden.

Ja inderdaad, je bedoelt vast die sciPhones, he?

Ja bijvoorbeeld. Ik weet niet precies wat er allemaal voor nep telefoons op de markt zijn, maar je hoort toch vaak dat er nep telefoons (vooral iPhones) aangeboden worden. Vaak worden deze toestellen gewoon als originele iPhones verkocht.

Ze hebben tegenwoordig zulke goede neppers dat je het verschil niet ziet. Pas wanneer je het aansluit met itunes (wat niet lukt) merkt je pas dat je een namaak iphone heb.

Zoals ik dus al zei "zelf ophalen en werkend zien" dus ook aansluiten op iTunes !!

Anders nooit een koop doen !!

Ik heb wel een site waar wat mobiele telefoons opstaan, dat komt uit hongkong maar ik weet niet of ik dat mag posten hier.

Hallo,

Waar kan ik de goedkoopste iPhone halen?
Ik heb gehoord dat je er ook een met productiefout kunt halen, en dat hij dan veel goedkoper is.
Is tweedehands een goed idee?

Beste Indri, een iPhone aanschaffen met een productie fout lijkt mij niet handig, en zul je waarschijnlijk ook later spijt van gaan krijgen. Wanneer je eens echt moet bellen, en hij het niet doet of wanneer je staat te wachten op een sms en deze niet komt. Of dat hij elke kee tijdens een gesprek uitvalt.. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van iPhones die te koop staan met productie fouten. Of bedoel je een 2e hands die gevallen is? Want die kunnen ook gebreken hebben overgehouden waarom iemand er vanaf wil.

Dan is er natuurlijk altijd nog de prijs. Een los toestel is eigenlijk heel duur, zelfs wanneer je hem 2e hands koopt. Als je zoekt naar de goedkoopste prijzen, bijvoorbeeld op: http://tweakers.net/pricewatch/ of http://www.goedkoopste-iphone5.nl/iPhone/4/losse-iphone dan zie je dat er nog steeds veel vor betaald moet worden!

Daarnaast heb je altijd nog een abonnement nodig, en het liefst ook met internet toegang en een aardige databundel. Op veel sites betaal je momenteel rond de 129 euro voor een iPhone 4 en de goedkoopste iphone 4 momenteel is 79 euro (http://www.goedkoopste-iphone5.nl) met een Vodafone abonnement. Als je dit doorberekend dan ben je uiteindelijk maar iets meer kwijt, maar dan wel met abonnement.

@iPhone5,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien moet je even opletten van wanneer een topic is.
Deze is al meer dan anderhalf jaar oud dus reageren is niet wenselijk ;-)

Wegens de leeftijd zoals mijn collegamod aangeeft gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan