goedkope desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
k wil al enige tijd een nieuwe pc kopen maar nu zie hoe goedkoop 2de hands zijn.
dus nou wil ik een 2de handse kopen en zelf steeds verder upgraden ik heb een site gevonden
http://www.usedpc4sale.nl/nl/category/desktop-computers/
k wil het zkr onder 200 houden maar zo laag mogelijk waar je wel GTA 4 op low\medium kunt spelen.
k zag dat die quad core van AMD goed was maar welke van de Intel is goed?
en wwet iemand nog een goede site?

berend

Volgens mij wil jij wel meer een nieuwe pc kopen en is dat telkens niet door gegaan of heb ik nu de verkeerde gebruiker voor me?

Afijn, op dergelijk sites als die jij noemt kom ik liever niet, dat zijn geen goede game computers. De HD 5450, waarmee wordt geadverteerd, is een verouderde kaart die tevens geen echte game kaart is en nooit is geweest: dat was destijds één van de allergoedkoopste kaarten die ook in goedkope Packard Bell's werd gezet. Ik denk dat een HD 2600 Pro nog krachtiger is dan een HD 5450, om maar wat zinnigs over die kaart te zeggen.

Je kan beter goed sparen, want voor €200 krijg je niets fatsoenlijks en koop je alleen maar dingen waarvan je spijt krijgt.

k heb 1 keer vantevoren gevraagd ja en 1 keer voor m,n oom.
ik weet dat je geen goede game pc koopt voor onder de 800. maar ik heb graag een simpele goedkope pc en dan ga ik later een goed game pc kopen. maar k wil er nu graag een goedkope voor branden converteren en games op low graag goedkoop

Voor 200 euro heb jij een redelijke game pc (tweedehands) ;)
En voldoen jouw eisen ruimschoots! Kan je zelfs op Medium spelen en een beetje geluk op High!

Gewoon een beetje goed opletten of je een koopje ziet of niet. Dit is een hele mooie, maar weg is weg. De pc is erg gewild, als je kijkt naar de biedingen.:
http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/desktop-pc-s/m665153959-intel-q6600-quad-core-8-gb-ram-500gb-hd-en8800gtx-video.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Als de ander al weg is, kom je bij deze:
- http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/desktop-pc-s/m666288094-complete-computer-intel-core-2-quad-2-34ghz.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Edit: Je kan de pc op laten sturen. Hou wel rekening met jongens die zo grappig willen zijn, die het geld aannemen en niks opsturen. Hou dan ook correspondentie via de mail en vraag om zijn ID gegevens ect en controlleer of het klopt. Zijn naam met opgegeven woon adres postcode. Als er wat mee aan de hand is....

Laatst bewerkt:
nee ik wil eigenlijk een desktop onder de 150 met videokaart die mag flut zijn zoals de 5450 het fijne bij die is dat ik gta 4 op low kan
maar het gaat niet om gamen ik ga nog gwn door met sparen voor echte game pc maar ff een pc voor school enzo want m,n laptop begeeft het binnenkort.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Wat je schrijft is niet waar Sander, de videokaart kan een stuk goedkoper. 120 euro voor een 9500 GT? Het lijkt wel de gek die er wat voor geeft. Maar dat is bij hardware niet zo want hardware is niet, uitgezonderd enkele uitzonderingen, waardevast. Die hoge prijzen zijn gewoon zwaar verouderde prijzen voor producten die niet meer op voorraad zijn.
Voor minder dan 100 euro koop je al een GTX 650: http://azerty.nl/8-4360-581888/asus-gtx650-e-1gd5.html
Die kaart is echt veel beter dan de 9500 GT, de GT heeft slechts 512 MB DDR2 geheugen met een lage kloksnelheid en een sterk verouderde chip.

Wat je schrijft is niet waar Sander, de videokaart kan een stuk goedkoper. 120 euro voor een 9500 GT? Het lijkt wel de gek die er wat voor geeft. Maar dat is bij hardware niet zo want hardware is niet, uitgezonderd enkele uitzonderingen, waardevast. Die hoge prijzen zijn gewoon zwaar verouderde prijzen voor producten die niet meer op voorraad zijn.
Voor minder dan 100 euro koop je al een GTX 650: http://azerty.nl/8-4360-581888/asus-gtx650-e-1gd5.html
Die kaart is echt veel beter dan de 9500 GT, de GT heeft slechts 512 MB DDR2 geheugen met een lage kloksnelheid en een sterk verouderde chip.

Wat is de definitie van slecht in jouw ogen? Hij is zo ie zo enorm verouderd. Maar wat verwacht je van een tweedehandse pc van 150 euro :)

Ik zeg alleen maar dat je dergelijke prijzen niet voor een 9500 GT moet betalen maar beter iets nieuwer en goedkoper kan kopen.

9500GT is nooit 120 euro waard geweest ook niet toen hij net uit kwam dus ik weet niet waarop je dat bedrag hebt gebaseerd...
klikerdeklik

en ben het met stormbreaker eens je gaat steeds lager zitten met je budget en stelt de koop uit
het heeft geen zin als je geen definitieve keuze kunt maken als je dat niet kunt kun beter een el cheapo desktop aan schaffen en je geld bewaren voor een console

Laatst bewerkt:
@firestorm, snap ook niet waarom een dergelijk kaart voor €120 wordt aangeboden, dat is hij inderdaad niet waard. Dat zou ik zeker niet kopen.

De koop wordt inderdaad constant uitgesteld en het budget verlaagd, ik denk dat birent beter kan sparen en straks een goede budget game pc voor €800 kan kopen. Indien dit niet mogelijk is kan birent de gedachte van een game pc beter uit zijn hoofd zetten, dit is hard maar waar. Als je het niet breed hebt of je bent nog heel jong en hebt geen geld zijn er andere prioriteiten.

het gaat niet om gamen ik ga nog gwn door met sparen voor echte game pc
k heb waarschijnlijk al iets gevonden dus het is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan