Goedkope Game PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lalalala1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Hallo iedereen!

Nou, aangezien ik niet veel verstand heb van computers besluit ik het maar aan de experts onder ons te vragen. Mijn budget is rond de 400~600 euro, het liefst zo laag mogelijk, en ik zoek een goede game computer waarop ik games zoals World of Warcraft kan spelen met op zijn minst 20 FPS, want op het moment speel ik met 12 FPS met dieptepunten van 3 FPS als alle opties op zijn laagst staan, wat wel heel triest is en het ook moeilijk maakt om het spel te spelen. Het liefst wil ik alles op zijn max hebben en dan nog een hoog FPS te hebben.

Ik wil graag op zijn minst een redelijke videokaart en een goede processor en/of ram geheugen, ik weet niet precies hoe dat allemaal zit maar iig iets goeds en goedkoops :P

Verder heb ik het liefst dat de pc niet al te veel lawaai maakt, maar wat maakt niet uit, ligt er ook een beetje aan hoe duur het is.
Ik hoef verder helemaal niks, ik wil dus alleen een computer, geen speakers, toetsenbord, muis, besturingssysteem, want ik heb wat dat betreft beschikking over een 32-bit windows vista home premium systeem, maar ik geef de voorkeur aan Windows XP. Dus geen andere dingen, gewoon een goede computer. En jah, dat was het wel zo'n beetje.

Alvast bedankt voor de hulp, en ik hoop op een antwoord!

Mvg,

Lalalala (<--- Goeie naam hé?)

Laatst bewerkt:
Je wilt een goeie gamepc?
Echt een goeie kost meer dan 600 ben ik bang voor

En jou lalalalaatste stukje,... Leuk bedacht

Laatst bewerkt:
Dit is op zich wel een leuk systeempje waar je denk ik wel aardig mee kan gamen.

Behuizing: Cooler Master Elite 331 Zwart, Zilver, Geen Voeding
Fan: Xilence Case Fan 120 Mm, LED, Blauw
Voeding: OCZ Fatal1ty 400 Watt , 20+24 Pins, 80 Plus Rating
Moederbord: MSI P43 NEO-F
Processor: Intel Core 2 Duo E7400 2.80 GHz, 1066 MHz, 3 MB, Boxed
Geheugen: OCZ Memory Gold 4 GB, PC8500, 1066 MHz, 5, Kit Of 2
Video-kaart: Asus GeForce GTS 250 DK 512 MB, PCI-e 16x
Harde Schijf: WD Caviar Black 500 GB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
Dvd-brander: NEC AD-7203 S-ATA, Bulk, Zwart
Sata kabel: Belkin SATA Kabel Met 90 Graden Connector SATA, SATA, 45 Cm

Dan kom je tussen de 550 tot 600 euro uit denk ik.
Het is een aardig PC-tje, maar voor een echte game-PC zal je toch meer uit moeten geven zoals pilootnour5 al zei

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan