goedkope game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is prima. Echt goed voor games, en zou het goed aan moeten kunnen. Graphics card is goed, maar één puntje: Er staat dat je voeding 430 watt is. Ik zou rond de 600 aanraden, want als je ooit je videokaart vervangt met een nieuwere, zou je voeding het misschien niet aankunnen.
Voor de rest zou dit een beest PC zijn. Nouja, ik vind het zo tenminste.
Veel succes! Verander alleen wel de voeding!!
EDIT PS. Ik zou een extra case fan in de PC proberen te zetten, dit verminderd het lawaai van de CPU fan meestal. Ik zie dat je AMD hebt, die zijn geweldig, ik vind ze beter dan intel, maar de hitteontwikkeling is groot. Zorg er dus voor dat je een goed koelingssysteem hebt!!

Dit is een optie: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...206835]=1&product[261720]=1&product[309110]=1

Wat heb ik er aan gedaan:
- Betere grafische kaart gekozen (de 5570 is niet bedoeld voor games)
- Snellere processor
- Grotere harde schijf

Voor de rest erg vergelijkbaar.

Maar als je voor 700 euro de nieuwste games wilt spelen moet je er zeker niet teveel van verwachten, als je er bijvoorbeeld 100 euro bij kan doen kunnen we er tenminste een grafische kaart indoen die beter presteert, plus een zwaardere voeding.

Dit is prima. Echt goed voor games, en zou het goed aan moeten kunnen. Graphics card is goed, maar één puntje: Er staat dat je voeding 430 watt is. Ik zou rond de 600 aanraden, want als je ooit je videokaart vervangt met een nieuwere, zou je voeding het misschien niet aankunnen.
Voor de rest zou dit een beest PC zijn. Nouja, ik vind het zo tenminste.
Veel succes! Verander alleen wel de voeding!!
EDIT PS. Ik zou een extra case fan in de PC proberen te zetten, dit verminderd het lawaai van de CPU fan meestal. Ik zie dat je AMD hebt, die zijn geweldig, ik vind ze beter dan intel, maar de hitteontwikkeling is groot. Zorg er dus voor dat je een goed koelingssysteem hebt!!

Sorry, maar als ik jouw reactie lees geloof ik niet dat je er verstand van hebt.
Dit is geen game pc, de 5570 is in de markt gezet als een budgetkaartje dat niet gemaakt is voor nieuwe games (GTA IV bijvoorbeeld). De 5570 is bedoeld voor de huis- tuin en keuken hobbyist die wat doet met videobewerking of af en toe een spelletje uit 2007 of iets dergelijks wil spelen, niet voor de nieuwste games. De 5750 (zie mijn samenstelling) is al beter, maar voor een goede game-kaart in de 5xxx serie zit je minimaal op een 5770, liefst een 5850.

En AMD extra warmte ontwikkeling? Welnee, als jij zorgt voor een normale koeling is er niks aan de hand. Het enige punt met AMD is dat ze Intel niet kunnen evenaren met prestaties, echter wel met prijs-kwaliteit verhouding. Vandaar ook een advies voor AMD. Maar dan niet de Athlon II, maar wel juist de Phenom II omdat laatstgenoemde nog een L3 cache heeft en dus ruim 10% sneller zal zijn met bepaalde taken dan de Athlon II.

Laatst bewerkt:

hier mooi systeempje voor onder de 700,-
uitgaande dat je het zelf in elkaar kan zetten. Anders komt er 60,- assemblage bij.

Keybordje kun je vast ergens goedkoop halen

ik hoef echt niet de allerzwaarste games te spellen maar als ik de nieuwste fifa en cod maar kan spelen waarbij het ernog redelijke uitzie ben ik allang blij
is mijn computer vorr dat sooort spellen wel goed?

Sorry, maar als ik jouw reactie lees geloof ik niet dat je er verstand van hebt.
Dit is geen game pc, de 5570 is in de markt gezet als een budgetkaartje dat niet gemaakt is voor nieuwe games (GTA IV bijvoorbeeld). De 5570 is bedoeld voor de huis- tuin en keuken hobbyist die wat doet met videobewerking of af en toe een spelletje uit 2007 of iets dergelijks wil spelen, niet voor de nieuwste games. De 5750 (zie mijn samenstelling) is al beter, maar voor een goede game-kaart in de 5xxx serie zit je minimaal op een 5770, liefst een 5850.

En AMD extra warmte ontwikkeling? Welnee, als jij zorgt voor een normale koeling is er niks aan de hand. Het enige punt met AMD is dat ze Intel niet kunnen evenaren met prestaties, echter wel met prijs-kwaliteit verhouding. Vandaar ook een advies voor AMD. Maar dan niet de Athlon II, maar wel juist de Phenom II omdat laatstgenoemde nog een L3 cache heeft en dus ruim 10% sneller zal zijn met bepaalde taken dan de Athlon II.

Sorry maar ik heb er toevallig genoeg verstand voor om op zijn minst te weten dat hij een voeding nodig heeft met hogere watt's, en dat zijn videokaart GOED GENOEG is voor games. Om games te spelen hoef je niet het duurste van het duurste. Ohja, games hebben soms ook de optie "Graphic Settings" waarin je alles kan instellen zodat het nog steeds soepel loopt. Ik kan toch ook MW2 op mijn oude Nvidia 6610XL spelen! Die staat wel op laag, maar god wat loopt ie lekker.

Als mensen met de term game pc aankomen verwacht ik toch op z'n minst dat je er met zo'n insteek naar kijkt. Natuurlijk, met die kaart kun je wel een spelletje spelen, maar verwacht er geen wonderen van. Begrijpend lezen kan zo moeilijk zijn af en toe.

ik hoef echt niet de allerzwaarste games te spellen maar als ik de nieuwste fifa en cod maar kan spelen waarbij het ernog redelijke uitzie ben ik allang blij
is mijn computer vorr dat sooort spellen wel goed?

Dan vind ik hem nog zwakjes.
Tevens pak je een AM2+ mobo en ddr2 geheugen.
Waarom geen AM3 en ddr3.
Ik begrijp dat je met je budget dichter bij de 600 blijft ipv de 700.
Ik zal even een nieuw pctje samenstellen dat goedkoper uitvalt.
Incl assemblage en windows 7.
Moment

Edit:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[225954]=1&product[225309]=1&product[97217]=1

680,-

De GTS450 is te vergelijken met een 5770

Dit is inclusief montage en installatie van windows.
Kun je dit zelf dan gaat er 95 euro vanaf. Dan kom je op 585,-
Wil je hem wel in elkaar laten zetten, maar kun je windows zelf installeren dan gaat er 35,- euro vanaf. dan kom j eop 645,-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan