Goedkope goede videokaart nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterygamer

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Hallo, ik ben op zoek naar een goede, videokaart voor een redelijk prijs (ongeveer 100€)
Kheb 2 computers: 1 laptop en 1 grote.
Kzou de videokaart van de grote in men laptop steken omdat die nog redelijk goed is voor bv. battlefield 2, warcraft, wo warcraft.
Maar in men grote zou ik graag een sterkere videokaart steken die bv. Cod4 of fallout 3 snel en goed kan runnen.
Ik kan al de systeemeigenschappe van men laptop hier zetten van de andere kan ik later er is opzette.

(offtopic)

Screenshot zou denk ik wat duidelijker zijn voor de helpers.

Screenshot:
Ga naar de betreffende pagina die je net gekopierd hebt. Druk op je toetsenbord op het knopje Print screen. Ga vervolgens naar Paint, druk daar op control + v. Sla het bestandje op als een JPG bestand. En upload hem hier http://www.tinypic.com/. Zo is het toch wat overzichtelijker.

s2tbf5.jpg

.
Kzou de videokaart van de grote in men laptop steken omdat die nog redelijk goed is voor bv. battlefield 2, warcraft, wo warcraft.

Dit is NIET mogelijk! Je kan geen videokaart uit een desktop halen om deze vervolgens in een laptop te zetten.

Kijk eens op www.alternate.nl voor een groot assortiement aan videokaarten.

Edit: jou huidige videokaart (Mits deze laatste post van je desktop is) is onboard, dus die kan je sowieso al niet verwijderen.

Laatst bewerkt:
Wil je even pc wizard draaien? (op je gewone pc), dan kan ik je advies geven.

In je laptop kan je een oude videokaart uit je gewone pc heus wel zetten: Je doet de cd-rom open van de laptop doet de videokaart erin en daarna pak je een hamer en sla je het station dicht. (je zal aardig moeten rammen...)
Een nadeel: vermoedelijk gaat je laptop hierna niet meer aan. :evil:

Misschien is het ook een idee als TS ook even verduidelijked wat hij nou precies doen wil. Want beide games vragen nogal wat en ik ben bang dat het met de laptop toch niet gaat lukken.

Neiwue videokaart in de desktop pc lijkt me niet zo'n probleem, maar er zouden nog meer upgrades uit naar voren kunnen komen.

Met welk spel zijn deze testen gedaan mysterygamer?

Ik heb getest met call of duty 4,
het spel heeft wel redelijke graphics maar speelt met lagere fps.

En heb al eens gezien voor updates voor ATI radeon X600/550. Maar op de site voor updates kan ik niet aan uit :s.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan