Goedkope hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinkefaust

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2010
Hallo,

ik ben voor een grafisch designbureau op zoek naar een hosting voor m'n website.
Ik hoef niet veel te hebben maar het moet wel goedkoop zijn.
De website is al volledig klaar en heeft maar 3 pagina's (hele kleine website dus...)
Ik zat te denken aan GetHost
pakket: GetLite Voor 1 euro per maand en .com domeinnaam ook bij gethost voor 9 euro per jaar
is dit aan te raden en ben ik dan voor 21 euro per jaar helemaal klaar met e-mailadressen en alles?
Andere hostingsites anders? Het liefst voor 30 euro per jaar max. alles hebben.
Maar dan heb ik ook niet zo'n strenge eisen. Omdat ik maar een hele kleine site heb
zijn er trouwens nog extra kosten zoals aanpaskosten ofzo?

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Origineel gepost door Stinkefaust
zijn er trouwens nog extra kosten zoals aanpaskosten ofzo?
Wat bedoel je daarmee?

Bedankt voor Versio!
daarmee bedoel ik of je de site altijd gratis aan kan passen, dat daar geen kosten aan verbonden zijn.

puppie
http://www.helpmij.nl/business.php?page=linkpartners

kijk eens bij joyweb.
misschien is dat iets voor jou.
bedankt, maar dat heb ik niet nodig, ik heb juist een .com site nodig en de site is al helemaal klaar. Het heeft dus geen zin om hem opnieuw te maken.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor Versio!
daarmee bedoel ik of je de site altijd gratis aan kan passen, dat daar geen kosten aan verbonden zijn.
Ik heb nog nooit een bedrijf gezien waar je moest betalen om zelf je site aan te mogen passen. Goed, voor het verhuizen van domeinnamen e.d. moet je soms wel betalen maar voor aanpassingen aan de bestanden die je zelf op de server hebt gezet? Dat zou heel erg raar zijn.
http://www.helpmij.nl/business.php?page=linkpartners

kijk eens bij joyweb.
misschien is dat iets voor jou.
Een beetje vreemd dat nergens te vinden is hoeveel je moet betalen voor de extras

Laatst bewerkt:
Oké, zal wel aan mij liggen dan :confused:
bedankt voor het snelle reageren maar ik doelde eigenlijk meer op enige kosten zoals aanpassen. Nu weet ik dat dat er niet bij zal komen maar administratiekosten ofzo, kan dat erbij komen of betaal ik 21 per jaar en daarvoor heb ik een .com site online met emailadressen enz?

Oké, zal wel aan mij liggen dan :confused:
bedankt voor het snelle reageren maar ik doelde eigenlijk meer op enige kosten zoals aanpassen. Nu weet ik dat dat er niet bij zal komen maar administratiekosten ofzo, kan dat erbij komen of betaal ik 21 per jaar en daarvoor heb ik een .com site online met emailadressen enz?
Ja, zoals gezegd, de enige extra kosten waar ik mee bekend ben zijn kosten gerelateerd aan het verhuizen van domeinnamen. (ok, en voor het bellen van helpdeks, maar dat is vrijwel overal zo)

Voor versio zou je voor een jaar twaalf euro betalen (http://versio.nl/shbestel1.php?maanden=12&pakket=1&domein=hveihbvoase&extensie=nl) voor hosting en een .nl domein. je kunt daar onbeperkt e-mail adressen aanmaken (kan tegenwoordig bij de meesten wel).

Heel erg bedankt!
Ga volgende week bij Versio .com domein kopen en hosting (de goedkoopste)
Het enige nadeel van de goedkoopste hosting zijn de snelheid en de grootte van de site toch?

Heel erg bedankt!
Ga volgende week bij Versio .com domein kopen en hosting (de goedkoopste)
Het enige nadeel van de goedkoopste hosting zijn de snelheid en de grootte van de site toch?
Met drie pagina's lijken grote en bandbreedte me niet zo relevant. Een, potentieel, nadeel is wel betrouwbaarheid. Als de hoster teveel sites/gebruikers op dezelfde server zet kan die plat gaan. Ik heb daar zelf bij Versio nog geen problemen mee gehad maar dat kan natuurlijk altijd nog komen. Snelheid is bij mij in elk geval nog gen probleem geweest maar dat kan ook komen doordat het aantal bezoekers helaas erg laag is.

Oké, top! Gezien je ook ervaring hebt met Versio en geen problemen ondervindt ga ik het ook proberen.
Ik verwacht de komende tijd ook geen overweldigende bezoekersaantallen.
Je hebt me heel erg geholpen!

mocht je nog meer vergelijkingsmateriaal nodig hebben, voor mijn eigen bedrijf heb ik zelf meerdere sites bij http://www.domeinruimte.nl/ geplaatst.
Enorm betrouwbaar, prima service, fysieke hosting is in Nederland en zo kan ik nog wel wat positieve punten opnoemen. Je heb hosting abonnenemten vanaf € 0,44 cent per maand, is € 5,28 per jaar. Tel daarbij 11,99 euro ex btw per jaar bij op voor de domeinregistratie van een .com adres en je bent voor rond de € 20,- per jaar klaar.

suc6!!

ik heb nu een .com domein met hosting en e-mailadressen enzo voor 16,65 per jaar
met een .nl zou dit 12 per jaar zijn geweest :shocked:

wel bedankt in ieder geval!

PS. www.logokopen.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan