Goedkope oordopjes voor een goedkope prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
EDIT : Titel is verkeert ik bedoelde Goedkope oordopjes die goed vast blijven zitten!
Zoals de titel al zegt ik zoek oordopjes die blijven zitten en een goedkope prijs.
Mobiel : Samsung Galaxy Gio.

Laatst bewerkt:
Heb zelf Philips (SHE3570BL) oordoppen van €15. Er zaten 3 verschillende dopjes bij, dus het past altijd. Ze klinken goed en vallen eigenlijk nooit uit m'n oren met het fietsen.

Ik heb zelf Vivanco, Aircoustic Oordoppen ook van 15 euro, zijn gemaakt van geborsteld aluminium en met verschillende dopjes, zijn perfect, lekker goede bas en mooi helder geluid

69763446-audioscoop-aircoustic-in-ear-hoofdtelefoon-nieuw.jpg

Laatst bewerkt:
Oke bedankt, weten jullie ook mischien waar ik een hoesje kan bestellen voor mijn Samsung Galaxy Gio?

Ik heb zelf goede ervaringen met met goedkope oordopjes op muziekoordopjes.nl, ik vond deze zelf een goede kwaliteit te hebben, en redelijk stevig. *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
@ikbengoed: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Met deze toevoeging van je gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers bijna een jaar oud en topics ouder dan 3 maanden mogen met rust gelaten worden zoals je gelezen hebt in de huisregels waar je mee akkoord gegaan bent.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan