Goedkope pc om games op te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe computer om games op te spelen, niet echt een game pc van 800 euro maar iets tussen de 400 en 500 euro. Ik wil o.a. GTA IV erop spelen. Nu heb ik bij mediamarkt wel iets gezien van 400, dat volgens mij aan de systeemeisen van GTA IV voldoet:
Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better)
RAM: 2GB
Hard Drive: 18GB free hard disk space
Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive

Maar hebben jullie nog computers die jullie mij kunnen adviseren.
Een PC via Azerty vindt ik ook goed, maar ik weet echt niet wat ik uit dat doolhof van spullen het beste kan kiezen.
Het gaat alleen om PC niet om beeldscherm e.d.
Degene die ik had gezien had 4gb ddr3 geheugen.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/G5320NL,10259,14900,166435.html

Ik weet dus alleen niet of de processor van die media markt pc goed genoeg is.

Gr Sander

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je echt spellen als gta iv wilt spelen is een duurdere pc bijna noodzakelijk. Rond de 700 euro

@ jopi328: eh, nee. ik heb 1,5 jaar geleden een pc(phenom 2 x4 @3.3 ghz,msi mobo, 8gb ram, corsair 400w, sapphire 4850) voor gta 4 gekocht van 550 euro. aangenomen dat alles niet meer zo duur is kom je dan, denk ik, rond de 450 euro uit.
@sanderisbestok: die mediamarkt pc is super slecht. dat ddr3 is overkill voor een pentium dualcore, nog niet gezegd dat je daar absoluut geen gta4 mee kunt spelen

Thnks voor je antwoord, weet je nog waar je die heb gekocht, of heb je hem zelf samengesteld, en mijn vraag is ook, werkt het allemaal een beetje lekker (als ik de instellingen laag moet zetten vindt ik dat niet erg) maar hapert het niet enzow???

Ik heb hem samengesteld bij completer (failliet:mad:), hij draait gta4 bijna alles op high en hij hapert niet. wel heb je dan een 64 bits versie van windows nodig.

Kan je nog wat specifiekere dingen van je pc geven, welk mobo je bijv heb hoeveel mb videokaart e.d.

ik heb iets voor je samengesteld:
link naar winkelmandje hij is een stuk beter dan wat ik heb, maar ik ben er vanuit gegaan dat je al een kast, harde schijf en cd speler hebt.

Harstikke bedankt, kast heb ik inderdaad nog, alleen wel een probleempje volgens mij, er zit azerty montage bij, maar waarop zouden ze het moeten monteren! Of moet je dan je kast er heen brengen ofzo.

Daar zou je contact met ze voor moeten opnemen. Maar ik denk gewoon dat je dan van tevoren moet brengen, en bij afhalen moet betalen.

Ga ik doen, in ieder geval harstikke bedankt

Mod-edit.

Graag de knop:"reageer op vraag" gebruiken.
Telkens je voorganger quoten is niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan