Goeie agp kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

braindropper

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Hallo, ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn grafische kaart moeite heeft met het nieuwe grafische geweld etc. Ik ben van plan om een leuke agp kaart te kopen. Laat ik hier bijzeggen dat ik geen pci-e wil hebben. Dus daar wil ik ook niet op ingaan. Want ik heb nog een redelijke pc, maar de videokaart is alleen erg sloom.

Ik zou erg blij zijn met suggesties van goeie agp kaarten.
Alsvast bedankt.:D

De beste/snelste AGP kaart die je nog kunt krijgen is een GeForce 7800 GS. Maar die is dan gelijk ook wel € 265,- (bij Azerty)

Een stuk goedkoper is de 7600 GS voor zo'n € 140,- (bij Salland) maar deze is dan ook wel een stuk minder snel. Maar ook hiermee kun je nieuwere games redelijk spelen, zolang je de resolutie niet al te hoog hebt staan.

De beste/snelste AGP kaart die je nog kunt krijgen is een GeForce 7800 GS. Maar die is dan gelijk ook wel € 265,- (bij Azerty)

Een stuk goedkoper is de 7600 GS voor zo'n € 140,- (bij Salland) maar deze is dan ook wel een stuk minder snel. Maar ook hiermee kun je nieuwere games redelijk spelen, zolang je de resolutie niet al te hoog hebt staan.
Ik heb geen zin in bezuiniging, dan is hij maar iets beter als mijn huidige.:p Dan bestel ik de wel de 7800 gs, ook nog redelijk unlockbaar toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb geen zin in bezuiniging, dan is hij maar iets beter als mijn huidige.:p Dan bestel ik de wel de 7800 gs, ook nog redelijk unlockbaar toch?

Dankzij het feit dat de niet werkende pipelines van de 7800GS kapot gesneden zijn door een laser, is het onmogelijk om de kaart te unlocken. Hij kan wel goed overklokken zo te horen. De core kan van 375 MHz naar soms wel 500 MHz worden overgeklokt. Meer info: Het 7800GS Topic Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan